عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 29 تير 1396
بازدید : 310
نویسنده : فــردیـن احـمدی

بارش باران های موسمی در شهرستان بشاگرد موجب لطافت هوا وخوشحالی ونشاط مردم این شهر شد.

عصر بشاگرد؛بارش شدید باران همراه با رعد وبرق و باد شدید باعث جاری شدن آب رودخانه های روستاها وتقویت چشمه اب آشامیدنی این شهرستان شد.

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: بارش شدید باران , جاری شدن , آب , رودخانه , های , طبیعت , فیلم , منابع , آبی , بشاگرد , شرق , هرمزگان , سامانه هند , رودخانه ها , بزرگ , هرمزگان , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 تير 1396
بازدید : 296
نویسنده : فــردیـن احـمدی

قطعی دو روزه شبکه های دیجیتال در بشاگرد /هیچکس صدای خرابی گیرنده ها را نمی شنود

به گزارش پایگاه خبری عصر بشاگرد ؛معضل همیشگی قطعی و اختلال شبکه های دیجیتال تلویزیون در روستای اهون بشاگرد باعث اعتراض و گلایه مردم این روستا شده است.

صابر حسن زاده، عضو شورای روستای اهون شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به قطعی شبکه های دیجیتال در روستای اهون، گفت: قریب به دو روز شبکه های دیجیتال روستای اهون قطع شده و مردم این روستا را از تماشای کانال های تلویزیونی محروم کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه قطعی و عدم پوشش شبکه های دیجیتالی صدا و سیما باعث رو آوردن برخی از مردم به شبکه های ماهواره ای می شود، بیان کرد: این موضوع نیز خسارات جبران ناپذیر فرهنگی را برای خانواده ها درپی دارد.

 

عضو شورای روستای اهون با تاکید بر اینکه به مسئولان اطلاع رسانی شده است که نسبت به رفع این معضل در روستای اهون بشاگرد اقدامی اساسی انجام دهند، افزود: اما تاکنون هیچ گونه اقدامی مشاهده نشده است.

 

حسن زاده با بیان اینکه بارندگی باعث قطعی شبکه های دیجیتالی صدا و سیما در این روستا شده است،اظهار کرد: شبکه های دیجیتالی صدا و سیما با کوچکترین بارندگی با اختلال و قطعی روبه رو می شود.

 

وی بیان کرد:سایت دیچیتال اهوری روستای اهون که پوشش دهنده بالغ بر ۴ روستا است که جاده این سایت مخابراتی و دیجیتال ۴ کیلومتر می باشد و با کوچکترین بارندگی جاده مسدود می شود که در زمان قطعی موبایل ها و دیجیتال مسئولان فنی صدا و سیما و مخابرات با مشکل مواجه می شوند.

 

حسن زاده خاطر نشان کرد: مسئولان مربوطه شهرستان و استان و در راس آن فرماندار این شهر باید راهکار و چاره ای اساسی برای رفع این معضل در روستای اهون داشته باشند.

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , فن آوري و ارتياطات , ,
:: برچسب‌ها: قطعی , گیرنده های , دیجیتال , روستای اهون , شهرستان , بشاگرد , دیجیتال , فضای , مجازی , عصر , ارتباطات , سردشت , شبکه های , صدا , و , سیما , ارتباطات , شبکه , دیجیتالی , هرمز , دیجیتال , در , بشاگرد , تلویزیون , دیجیتال , عدم پوشش , شبکه , تلویزیون , شهرستان , بشاگرد , عصر , رسانه , سردشت , بشاگرد , فن آوری , شنیداری , دیداری , رسانه ها , داخلی , شرق , هرمزگان , بشاگرد , نیوز , شبکه , اینترنت ,
تاریخ : سه شنبه 27 تير 1396
بازدید : 255
نویسنده : فــردیـن احـمدی

حضور در دوره های آموزشی تکمیلی به مثابه یک اردوگاه نظامی برای بهره وری شما بسیجیان گرامی از آموزش های نظامی و تاکتیکی است.

حضور در دوره های آموزشی تکمیلی به مثابه یک اردوگاه نظامی برای بهره وری شما بسیجیان گرامی از آموزش های نظامی و تاکتیکی است.  به گزارش عصر بشاگرد؛ با حضور جانشین فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگرد سروان پاسدار حسن نکویی مراسم افتتاحیه دوره آموزش تکمیلی 45روزه گردان بیت المقدس اولویت اول در محل حسینیه روستای بلبل آباد این شهرستان برگزار شد.   در این مراسم سروان پاسدار حسن نکویی حضور پرشور و با روحیه سلحشوری و دقت در یادگیری برنامه های آموزشی دوره را مهم تلقی کرد و افزود:حضور در دوره های آموزشی تکمیلی به مثابه یک اردوگاه نظامی برای بهره وری شما بسیجیان گرامی از آموزش های نظامی و تاکتیکی است.    وی حضور مستمر و عدم غیبت در دوره را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت در این دوره با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین مربیان سعی نموده ایم تا با تمام توان در انتقال مفاهیم آموزشی رزمی و تاکتیکی تجربیات و آموزه های لازم را ارائه نماییم.  روستای بلبل آباد دارای ۹۰۰ نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری شهرستان سردشت بشاگرد قرار دارد.  انتهای پیام// 

به گزارش عصر بشاگرد؛ با حضور جانشین فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگرد سروان پاسدار حسن نکویی مراسم افتتاحیه دوره آموزش تکمیلی 45روزه گردان بیت المقدس اولویت اول در محل حسینیه روستای بلبل آباد این شهرستان برگزار شد.


در این مراسم سروان پاسدار حسن نکویی حضور پرشور و با روحیه سلحشوری و دقت در یادگیری برنامه های آموزشی دوره را مهم تلقی کرد و افزود:حضور در دوره های آموزشی تکمیلی به مثابه یک اردوگاه نظامی برای بهره وری شما بسیجیان گرامی از آموزش های نظامی و تاکتیکی است.


 وی حضور مستمر و عدم غیبت در دوره را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت در این دوره با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین مربیان سعی نموده ایم تا با تمام توان در انتقال مفاهیم آموزشی رزمی و تاکتیکی تجربیات و آموزه های لازم را ارائه نماییم.

 

روستای بلبل آباد دارای ۹۰۰ نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری شهرستان سردشت بشاگرد قرار دارد.

 

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: دوره های آموزشی , بسیج , سپاه , بشاگرد , پاسدار حسن نکویی , اردوگاه نظامی , سردشت بشاگرد , آموزشی رزمی ,
تاریخ : یک شنبه 25 تير 1396
بازدید : 610
نویسنده : فــردیـن احـمدی

عمده مشکلات موجود برای آژانس های مسافرتی، عوامل تأثیرگذار در نوسانات لحظه‌ای قیمت بلیط های هواپیما، ارزیابی طرح جمع آوری کانترهای گردشگری در سطح جزیره و چندین سوال دیگر در گفت‌وگوی اختصاصی کیشوند نیوز با آقای سالمی مدیر عامل شرکت پرسپولیس سیر و عضو هیئت مدیره جامعه دفاتر خدمات مسافرتی کیشوند و یکی از کارآفرینان موفق.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرنگار کیشوند نیوز به سراغ ابراهیم سالمی یکی از موفق ترین کارآفرین نمونه بشاگردی در جزیره کیش رفت و با او یک گفتگو کوتاه و دوستانه داشت.

متن این گفتگو به شرح زیر است: 

ابتدا خودتان را برای مخاطبان معرفی کنید و سپس زندگینامه تان را به طور مختصر شرح دهید؟

ابراهیم سالمی هستم متولد ۱۳۵۲ به‌مدت ۲۶ سال است که در جزیره کیش اقامت دارم. متاهل و دارای ۳ فرزند هستم که آنها در مقطع دانشگاه و دبیرستان تحصیل می‌کنند. دارای مدرک کارشناسی مدیریت حرفه‌ای گردشگری هستم و کلیه دوره‌های مرتبط به حرفه خدمات گردشگری را گذرانده‌ام. از آنجا که در دهه ۷۰ منطقه کیش تازه داشت فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری خود را شروع می‌کرد و جای خوبی برای اشتغال بود، فعالیت خود را کیش انتخاب نمودم و به جزیره آمدم. در حال حاضر مالک و مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی پرسپولیس سیر و عضو هیئت مدیره جامعه دفاتر خدمات مسافرتی کیش هستم... ادامه گفتگو...

 

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: کارآفرین , نمونه , بشاگرد , جزیره کیش , آژانس هواپیمایی , پرسپولیس , ابراهیم صالحی , کیشوند , نیوز , گفتگو , عصربشاگرد , ,
تاریخ : یک شنبه 25 تير 1396
بازدید : 239
نویسنده : فــردیـن احـمدی

حمله یوزپلنگ به دامداران و اهالی روستاهای بشاگرد برای چندمین بار است رخ میدهد، متاسفانه هیچ مراجعی پاسخگو نیست?

به گزارش عصر بشاگرد؛به دنبال حمله پلنگ به یک دامدار دریکی از روستاهای شهرستان بشاگرد این دامدار را زخمی و روانه بیمارستان کرد،عصر روز پنجشنبه تیرماه سال جاری دامداری از اهالی روستای دستگرد سورگ بدنبال تعدادی از احشام کمشده خود از روز قبل بود که ناگهان یوز پلنگ وحشی به این مرد میانسال حمله ور،وی از ناحیه گوش و صورت در پی حمله پلنگ زخمی شد،پس از انجام مراحل اولیه درمان فرد یاد شده در بیمارستان بشاگرد، بر اثر شدت جراحت های وارده وی به بیمارستان میناب منتقل شد.


شهرستان بشاگرد بدلیل شرایط کوهستانی بودن  جایگاهی برای زیست اینگونه حیوانات وحشی می باشد،متاسفانه در طی سالهای گذشته چندین بار به گوسفندان و دامداران حمله ور شدند و تعداد زیادی از احشام را قربانی کردند،علی رخم تمام پیگیری های انجام شده متاسفانه هیچ مراجعی پاسخگویی مطالبات دامداران این منطقه نشده است.

یادرآور می شود یک خانواده روستای در سال 1391 دربشاگرد با درخواست وام از جهاد کشاورزی تعدادی دام برای امرار معاش خریداری کرده بودند، پلنگ ها ۶۳ رأس گوسفندان را تلف و پاسخ محیط زیست به مردم این است که ما مجوز جابه جایی این حیوانات وحشی را نداریم، مردم بیشتر از جان حیوانات از جان خود مراقبت کنند.
و همچنین در این امر هیچگونه اطلاع رسانی از محل زندگی این یوزپلنگ ها از طرف محیط زیست برای مردم و اهالی روستاها آنجام نگرفته است.

روستای دستگرد سورگ در 45کیلومتری مرکز شهرستان بشاگرد قرار دارد و شغل بیشترساکنین این روستاها دامداری و کشاورزی است که اغلب از همین کار امرار معاش می کنند.


انتهای پیام//




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار حوادث , ,
:: برچسب‌ها: حمله پلنگ , دامدار , یوزپلنگ ها , محیط زیست , بیمارستان , بشاگرد , روستای , دستگرد , سورگ , شهرستان بشاگرد ,
تاریخ : یک شنبه 25 تير 1396
بازدید : 275
نویسنده : فــردیـن احـمدی

بخشدار بخش گوهران شهرستان بشاگرد گفت: یک دستگاه لودر در محور روستای شَهورخ این شهرستان به دره سقوط کرد که در این حادثه 2 نفر جان خود را از دست دادند.

 یک دستگاه لودر در محور روستای شَهورخ این شهرستان به دره سقوط کرد که در این حادثه 2 نفر جان خود را از دست دادند

به گزارش پایگاه خبری عصر بشاگرد؛یوسف حسینی افزود: این لودر متعلق به بخش خصوصی بود که عصر روز گذشته برای بازگشایی مسیر برق رسانی و حفر چاله های تیرهای برق روستای شَهورخ مشغول بکار بود که ناگهان به علت کوهستانی بودن منطقه، نامناسب بودن مسیر و تسلط نداشتن راننده به دره سقوط کرد.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار حوادث , ,
:: برچسب‌ها: لودر , بخش گوهران , حادثه , شهورخ , , سقوط لودر , بخش , گوهران , بشاگرد , سقوط لودر ,
تاریخ : سه شنبه 20 تير 1396
بازدید : 220
نویسنده : فــردیـن احـمدی
با حضور وزیر نیرو در هرمزگان؛

طرح تامین آب روستاهای شهرستان بشاگرد از سد سهران با حضور وزیر نیرو در هرمزگان افتتاح شد.

 طرح تامین آب روستاهای شهرستان بشاگرد از سد سهران با حضور وزیر نیرو در هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر بشاگرد؛برای نخستین بار پس از گذشت ۱۰ سال از عمر سد سهران روستاهای شهرستان بشاگرد از این سد آبرسانی می شوند و این طرح بزرگ در فاز اول شامل دو روستای سرتنگ سهران و دست موردان می شود.

روستای سرتنگ سهران ۶۰ خانوار و در روستای دست موردان ۵۰ خانوار سکونت دارند که برای نخستین بار از آب آشامیدنی سالم به صورت لوله کشی بهره مند می شوند.

در فاز نخست این پروژه برای این دو روستا دو مخزن ثابت ۱۰ متر مکعبی، ۴/۵ کیلومتر خط انتقال، ۵۰۰ متر شبکه توزیع  تعبیه و به هر کدام از روستاها تا الان ۱۰ انشعاب داده شده است.

۳۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده به فاز اول این پروژه است.

شهرستان بشاگرد با بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰۰ کیلومتری بندرعباس واقع شده است که در سال 1387 از بخش به شهرستان با مرکزیت شهر سردشت تبدیل شد.

 

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: شهرستان بشاگرد , سد سهران , وزیر , نیرو , آب آشامیدنی , عصر بشاگرد , آب آشامیدنی , تامین آب , شرق هرمزگان , بشاگرد , مکران ,
تاریخ : سه شنبه 20 تير 1396
بازدید : 283
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 فرمانده حوزه شهری امام خمینی سردشت بشاگردبیان کرد:

حجاب حافظ فرهنگ و تمدن است. یکی از مهم ترین عامل بی ثباتی فرهنگ وتمدن در کشور های غربی بی حجابی است.

به گزارش پایگاه خبری عصر بشاگرد؛ برگزاری نهضت روشنگری باموضوع:عفاف وحجاب با حضور فرمانده حوزه شهری امام خمینی (ره)و ام ابیها(س) سردشت بشاگرد دربین بسیجیان در تاریخ ۹۶/۴/۱۹ساعت ۱۸ در مسجد علی ابن ابیطالب(ع)برگزارشد.

محمد قنبری نژاد فرمانده حوزه شهری امام خمینی (ره) سردشت درجمع بسیجیان گفت: بانوان را گرانبها ترین موجود نظام خلقت دانست.


وی در ادمه افزود؛ اسلام می گوید برای حفظ و حراست این پدیده گرانبها باید خوب نگهداری و مراقبت شود. حجاب،تحمیلی،تقلیدی،مصلحتی،تعقلی و حجاب تعبدی را پنج نوع حجاب ایرانی نام برد وگفت:عالی ترین نوع حجاب،حجاب تعبدی است. اگر در یک جمله بخواهیم این حجاب را تعریف کنیم می گوئیم این فرد از روی تعقل و تفکر واستدلال حجاب را پذیرفت،آن وقت می گوید خدایا تو به من فرمان دادی که حجاب کنم من به خاطر عبودیت و بندگی تو به حجاب رو می آورم،که همواره با تعقل و اندیشه و استدلال همراه ...



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: فرمانده حوزه شهری , محمد قنبری نژاد , عشق ورزی , حجاب و عفاف , نجات زن , بی حجابی , سردشت , بشاگرد , فرمانده , ناحیه , شهری , بشاگرد , عصر , پوشش , بسیجیان ,
تاریخ : سه شنبه 20 تير 1396
بازدید : 237
نویسنده : فــردیـن احـمدی

  تجمع بزرگ هزار نفری به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سالن 9 دی سپاه ناحیه شهری سردشت بشاگرد برگزار میگردد.

به گزارش پایگاه خبری عصر بشاگرد؛ با توجه به هفته جهانی حجاب و عفاف از 17 تا 23 تیرماه نامگذاری شده است به همین مناسبت تجمع هزار نفری مردم برای حفظ استحکام خانواده با محوریت ترویج عفاف و حجاب در شهرستان بشاگرد برگزار میگردد.

این تجمع هزار نفری با محوریت ترویج عفاف و حجاب، فردا چهارشنبه بیست یکم تیرماه هزار وسیصد و نود شش در سالن 9دی سپاه ناحیه سردشت بشاگرد برگزار میگردد.

از مردم ولایت مدار همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان درخواست میگردد،برای حفظ استحکام و بنیان خانواده حضور پر رنگی در این تجمع داشته باشند.

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: هفته عفاف , حجاب , بشاگرده , سپاه , 9دی , سردشت بشاگرد , تجمع روز عفاف و حجاب , ترویج عفاف , مردم بشاگرد , ناحیه بشاگرد , استحکام , خانواده ,
تاریخ : شنبه 17 تير 1396
بازدید : 250
نویسنده : فــردیـن احـمدی

کمبود آب شرب یکی از مهمترین مشکلات و چالش های بشاگرد است که طی این سالها بارها از طریق رسانه های مختلف به آن پرداخته شده و این روزها شدت کم آبی یا بی آبی گریبانگیر مردم این روستاها شده است.


کمبود آب بزرگترین چالش بشاگرد/در برخی از روستاها که شبکه آبرسانی ندارند

به گزارش عصر بشاگرد؛شهرستان بشاگرد منطقه ای کوهستانی با بیش از ۱۷۰ روستای کوچک و بزرگ است که پراکنده و فاصله روستاها با یکدیگر تا ده کیلومتر می رسد که در  ۱۵ سال اخیر مردم این منطقه با خشکسالی دست و پنجه نرم می کنند که این روزها شدت آن افزایش یافته و مردم مجبور به کوچ کردن از منطقه هستند.

شغل بیشتر مردم روستاهای بشاگرد در سالهای نه چندان دور کشاورزی و دامداری بود که در این چند سال اخیر به علت خشکسالی های پی درپی کشاورزی و دامداری زمینه فعالیت خود را از دست داده اند و با وجود اینکه در این روزها شدت بی آبی گریبان گیر آنها شده ممکن است بسیاری از آنها خانه و کاشانه خود را رها و به شهرهای همجوار کوچ کنند که این اوضاع بسیار نگران کنده است.

دربرخی از روستاها حتی شبکه آبرسانی ندارند و دچار کم آبی هستند به صورت سیار آبرسانی می شود که کمبود تانکر آبرسان مشکلات آب و فاضلاب شهرستان را چند برابر می کند.

با وجود اینکه سه الی چهار سد بزرگ آبی که در شهرستان بشاگرد برای ذخیره آب ساخته شده و گاها" هم خبرهایی در خصوص انتقال آب این سدها به روستاهای توابع شنیده میشود که اگر عملی شود مشکل بی آبی بسیاری از روستاها رفع میشود اما با گذشت چندین سال از شنیدن این خبرهای تکراری تاکنون این مشکل مرتفع نشده است و مردم با آن دست و پنجه نرم میکنند....



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: خشکسالی , بشاگرد , 170 روستا , کشاورزی , رسانه ها , شهرستان بشاگرد , سردشت , آبرسانی , سدجگین , شهرجاسک ,
تاریخ : شنبه 17 تير 1396
بازدید : 202
نویسنده : فــردیـن احـمدی

مسیر ارتباطی جاسک به بشاگرد جاده ای بسیار نامناسب و غیر استاندارد که گویا با گذشت سالها هنوز اندرخم تدبیر مسئولان داعیه دار پیشرفت باقی مانده است و همچنان موجی از نارضایتی مردم را بهمراه دارد.

به گزارش عصر بشاگرد؛ اینجا بشاگرد است؛ همان منطقه ای که سالها در محرومیت و فقر شدید به سر می برد و مردمان آن با انواع مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره مواجه بوده اند و هم اکنون با گذشت چندین سال از شهرستان شدن این منطقه حرف ها و شعارهای متفاوتی در زمینه توسعه و پیشرفت از سوی مسئولین این شهرستان و حتی استان شنیده می شود،

می گویند بشاگرد پیشرفت کرده، تغییر و تحولاتی در آن صورت گرفته و کارهای زیادی انجام شده است بله نمی توان منکر آن شد و خدمات دولت را نادیده گرفت، کارهایی انجام شده و تغییراتی صورت گرفته اما سوال اینجاست که با وجود و بیان این همه شعار در منطقه آیا آن خدمات توانسته اند رنگ و بوی چهره محرومیت را به حداقل برسانند؟ آیا توانسته  مردم را از فقر شدید نجات دهند و یک زندگی متوسط همراه با امکانات اولیه زندگی داشته باشند؟

 

امکانات اولیه رفاهی یک زندگی ساده چیست؟ جاده مناسب، برق، آب، مدرسه، خانه بهداشت، درمانگاه، بیمارستان و بسیاری از موارد دیگر که شامل یک زندگی ساده می شود.

بله در جاهایی از بشاگرد این موارد مشاهده می شود اما چگونه؟ ناقض و نامناسب، و جاهایی از این منطقه این گونه موارد مشاهده نمی شود و مردم بعضی روستاها از آنها بهره مند نیستند، و با مشکلات فراوانی مواجه هستند  که مهمتر از همه وجود یک جاده مناسب برای هر شهروندی است، خصوصا مردم بشاگرد که بیشتر کارهای اداری و خریدهای زندگی خود را در شهرهای همجوار انجام می دهند که در این میان میتوان به جاده جاسک-بشاگرد اشاره ای کرد.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: مکران , جاده غیراستاندارد , نامناسب , بشاگرد , مسئولان داعیه دار , عدالت , بشاگرد , نماینده مردم ,
تاریخ : شنبه 17 تير 1396
بازدید : 212
نویسنده : فــردیـن احـمدی

امام جمعه بشاگرد مطرح کرد:

امام جمعه بشاگرد با بیان اینکه مشکلات منطقه را باید با روحیه و کار جهادی حل کرد، افزود: مسئولان کشوری، استانی و مسئولان شهرستانی که در این منطقه مشغول به خدمت هستند بدانند که این منطقه نیازمند توجه ویژه، روحیه و کار جهادی دارد.

به گزارش عصربشاگرد؛حجت الاسلام و المسلمین علی بهروزه، امام جمعه شهرستان بشاگرد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ،به مسائل و مشکلات منظقه اشاره کرد و گفت: شهرستان بشاگرد یک مجموعه زحمتکش، دلسوز و خدوم دارد که در حال خدمت گزاری هستند و کارهای خوبی از طرف مسئولان برای این منطقه صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه مشکلات منطقه  را باید با روحیه  و کار جهادی حل کرد، افزود: مسئولان کشوری ، استانی و مسئولان شهرستانی که در این منطقه مشغول به خدمت هستند بدانند که این منطقه نیازمند توجه ویژه، روحیه و کار جهادی دارد.

 امام جمعه شهرستان بشاگرد با بیا اینکه انعشابات پشت کنتوری آب یا برق باشد استفاده آن غیر مجاز است و از لحاظ شرعی حرام است؛ افزود: انشعاب غیر مجاز تاثیر منفی بر روی زندگی افراد میگذارد و در خلق و خوی انسان به مروز زمان موثر است و لذا از کسانی که از این انشعابات غیر مجاز استفاده می کنند سریعا برطرف کنند و مسئولان هم در مرحله اول با امر به معروف تذکر بدهید و اگر موثر واقع نشود از لحاظ قانونی برخورد کنند....



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: امام جمعه , بشاگرد , شهرستان بشاگرد , خطبه , نمازجمعه , حقوق ابتدایی , علی بهروزه , ,
تاریخ : جمعه 16 تير 1396
بازدید : 234
نویسنده : فــردیـن احـمدی

شامپوهای تبلیغاتی که در رسانه ها و فضای مجازی با دروغ ذهن و افکار مردم را مخدوش کردند، هیچگونه تاثیری در رویش مجدد مو ندارند،«آنچه در تبلیغات شامپوها دیده می‌شود به هیچ عنوان مبنای علمی ‌ندارد و متخصصان پوست و مو نیز این موضوع را تایید می‌کنند که وجود ویتامین‌ها و پروتئین‌ها در شامپوها نمی‌تواند تاثیری در جلوگیری از ریزش مو داشته باشد.


شامپوهای تقلبی درمان ریز مو سر

به گزارش عصر بشاگرد؛ امروزه یکی از مشکلات ظاهری کچلی و طاسی سر است که اکثر مردم را درگیر خود کرده است، و از طرف دیگر پیدایش درمان دروغین کچلی با شامپوههای متعدد که در رسانه های ملی و فضای مجازی در حال رقابت هستند،درمان و جلوگیری از ریزش مو تا به حال دارویی قطعی مطرح نگردیده، البته توسط شرکتهای مختلف داروهای زیادی برای درمان طاسی و یا ریزش مو عرضه گردیده که در حد تبلیغات می باشند. یعنی تمام این داروها چه شیمیایی و چه گیاهی یا موثر نمی باشند و یا تا حدودی ریزش مو را به تاخیر می اندازد ولی این داروها توان رشد مجدد موهای از بین رفته را ندارند.

ریزش مو یکی از ناراحت کننده ترین مسائلی است که یک فرد در دوران زندگی خود با آن برخورد می کند، چون وجود مو بر روی سر از نظر ظاهر بسیار موثر است و افرادی که دچار ریزش وسیع مو هستند از نظر ظاهری مسن تر از همسن های خود (که موهایشان نریخته) به نظر می رسند.


درمان و جلوگیری از ریزش مو تا به حال دارویی قطعی مطرح نگردیده، البته توسط شرکتهای مختلف داروهای زیادی برای درمان طاسی و یا ریزش مو عرضه گردیده که در حد تبلیغات می باشند.
متاسفانه سودجویان و دلالانی به همین بهانه با....



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار علمي و پزشكي , ,
:: برچسب‌ها: ریزش مو , شامپوهای تبلغی , دروغ بزرگ , بهداشت بدن , درمان مو , تبلیغات , صدا وسیما , درمان کچلی , طاسی سر , ,
تاریخ : چهار شنبه 14 تير 1396
بازدید : 342
نویسنده : فــردیـن احـمدی

بارش های موسمی تابستانه بشاگرد تحت تاثیر سامانه هند هستندکه بارانهای موسمی از اواخر خرداد شروع و تا پایان شهریور نیز ادامه دارند.

به گزارش عصر بشاگرد: بارش ها متاثر در فصل گرم در منطقه بشاگرد که بیشتر در ساعتهای بعد از ظهر و اوایل شب تحت تاثیر سامانه های فصلی فعال می شود ، با افزایش ناگهانی ابر ، رگبار پراکنده ، رعد و برق و وزش باد نسبتأ شدید همراه است.

ادامه خبر ....



:: موضوعات مرتبط: آخرين اخبار هواشناسي , ,
:: برچسب‌ها: بارش باران , بشاگرد , تگرگ , سامانه هند , روستای اهون , رعدوبرق تگرگ , باران , تابستانه بشاگرد ,
تاریخ : دو شنبه 12 تير 1396
بازدید : 486
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 بیمارستان بقیه الله اعظم بشاگرد کمبود پزشک ندارد

 
رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد با بیان اینکه در بیمارستان بقیه الله اعظم بشاگرد چهار پزشک عمومی مشغول به خدمات دهی هستند گفت: در این بیمارستان بزودی پزشکهای متخصص مستقر خواهند شد.
 
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بشاگرد با اشاره به خبر کذبی که در یکی از رسانه های استان منتشر شده گفت: در این رسانه بیان شده بود که در بیمارستان  بقیه الله اعظم شهرستان بشاگرد فقط یک پزشک عمومی وجود دارد که بر..


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار علمي و پزشكي , ,
:: برچسب‌ها: بیمارستان بشاگرد , پزشک متخصص , دکترعلیمراد , بیمارستان بقیه الله اعظم , شبکه بهداشت بشاگرد , متخصص زنان , زایمان , پزشک زنان , افزایش کیفیت ,
تاریخ : شنبه 10 تير 1396
بازدید : 224
نویسنده : فــردیـن احـمدی

محمد قنبری نژاد فرمانده حوزه شهری امام خمینی سردشت در این نشست گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون زا یعنی متکی به پتانسیل و توان و دانش بومی بوده وبتواند اقتصادی پویا و تعامل مناسبی با جهان داشته باشد به طوری که عزت و منافع ملی خدشه دار نشود.

قنبری نژاد اظهار داشت: تک تک افراد جامعه در قبال سیاست های اقتصاد مقاومتی مسئول هستند و می توانند در حد توان خویش به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک نمایند.
وی اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه و صحیح از منابع بویژه آب وانرژی را از موارد مهم در پیشرفت اقتصاد مقاومتی دانست.
قنبري نژاد افزود: رسانه های بیگانه در صدد القای طرز تفکر وابستگی و این که ما نمی توانیم کشور پیشرفته داشته باشیم هستند و ما باید هوشیار بوده و با بصیرت در خط مشی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله‌ العالی) حرکت کنیم.
فرمانده حوزه شهری امام خمینی با اشاره به اینکه بصیرت ‌افزایی، آگاهی دادن، شناخت دشمن، زمان‌شناسی و اطاعت ‌پذیری از شاخصه‌های بسیج است.


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: بسیج بشاگرد , محمدقنبری نژاد , تفکربسیجی , بشاگرد , تقویت نظام , مدافعان حرم , روزقدس , سردشت بشاگرد ,
تاریخ : جمعه 9 تير 1396
بازدید : 218
نویسنده : فــردیـن احـمدی

جامعه روحانیت و ائمه جمعه استان هرمزگان فرمان آتش به اختیار را یک رسالت قانونی دانستند و اظهار کردند:فرمان آتش به اختیار در راستای دفاع از ارزش و نشان دهنده استعدادهای نیروهای انقلابیست.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: آتش به اختیار , مطالبه گری , نیروهای انقلاب , امام جمعه بشاگرد , جامعه روحانیت , عیدفطر , فرمان آتش ,
تاریخ : یک شنبه 4 تير 1396
بازدید : 720
نویسنده : فــردیـن احـمدی

مردم بشاگرد بعد ازگذراندن 30 روز روزه داری و عبادت با آداب خاصی به پیشوار عید فطر می روند و در این روز بسیاری از کدورتها با پا در میانی بزرگان و ریش سفیدان فامیل از بین می رود و دوستی و آشتی بین مردم حکم فرما می شود.

 

به گزارش عصر بشاگرد: یکی از مرسومات اصلی و قدیمی در بشاگرد در روز عید فطر پوشیدن لباس نو و خوش عطر برای خود و خانواده مهم و ضروری است و می بایست این رسم درعید بندگی مورد توجه قرارگیرد, که متاسفانه کم کم این روسومات قدیمی محلی به فراموشی سپرده می شود.

نماز عید فطر در محلی دور از روستا با  .. 

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: عید فطر دربشاگرد , اداب و رسوم بشاگرد , غذای محلی بشاگرد , عیددیدنی , نمازعیدفطر , بشاگرد ,
تاریخ : پنج شنبه 1 تير 1396
بازدید : 346
نویسنده : فــردیـن احـمدی

اعلام مسیر راهپیمایی های روز قدس در هرمزگان
 

 رودان ساعت ۱۲ از مقابل شهرداری تا مسجد ابوالفضل (ع) محل برگزاری نماز جمعه
میناب ساعت ۱۱ ازچهار راه آل محمد بلوار بسیج تا مسجد امام خمینی
 سیریک بعد از نمازجمعه از مسجد صاحب الزمان تا مسجد جامع فکری
جاسک ساعت ۱۱ از مقابل بانک سپه تا مسجد امام علی (ع)
 سردشت بشاگرد ساعت ۱۱ از کمیته امداد تا مسجد علی ابن ابیطالب(ع)
شهر گوهران ساعت ۱۱ از مقابل سالن ورزشی تا مسجد امام خمینی

* بخش لیردف جاسک ساعت ۱۱ از ورودی شهر تا مسجد جامع

بخش توکهور و هشتبندی ساعت ۱۱ از بخشداری تا مصلی محل برگزاری نماز جمعه
بخش جغین ساعت ۹ صبح از جلوی شرکت تعاونی تا مسجد امام خمینی
بخش بیکاه ساعت ۸ صبح از شهرداری بیکاه تا مسجد پاکوه
بخش رودخانه ساعت ۱۲ از بلوار شهید صادقی تا مسجد امام علی (ع) محل برگزاری نماز جمعه
بخش سندرک ساعت ۹ صبح از مجتمع فرهنگی امام علی تا مسجد جامع

* مسیر راهپیمایی در شهرستان های غربی
 بندرخمیر ساعت ۱۱ از میدان سپاه تا مسجد فاطمه الزهرا (س)
شهر رویدر بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تا خیابان آزادی
بستک بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تا هتل جهانگیریه
بخش جناح بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تا میدان نماز
پارسیان بعد از نماز جمعه از مصلی تا میدان ولیعصر
 بندرلنگه بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تا دفتر امام جمعه

* مسیر راهپیمایی در جزایر
شهرستان قشم بعد از نماز جمعه از مصلی امام علی (ع) تا امامزاده سید مظفر(ع)
جزیره هرمز ساعت ۱۱ از مسجد جامع قدیم تا مسجد ابوالفضل (ع)
شهرستان ابوموسی ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه از مقابل سازمان تبلیغات اسلامی تا مسجد جامع
بخش شهاب بعد از نماز جمعه از مسجد جامع شهر سوزا تا مدرسه بنت الهدی

* مسیر راهپیمایی در مرکز و شهرهای شمالی
بندرعباس ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه از مسیر کمربندی نرسیده به مسجد ابوالفضل (ع)، پل خواجو به سمت گلزار شهدا
شهرستان حاجی آباد ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه از میدان ولایت تا مسجد جامع
شهر قلعه قاضی ساعت ۱۰ صبح از بخشداری تا مسجد جامع
بخش تخت از ساعت ۹ صبح از مقابل دبیرستان امام جعفر صادق (ع) تا مسجد فاطمیه
بخش تازیان ساعت ۹ از خیابان شهیدان تا گلزار شهداء
بخش فین بعد از نماز جمعه از مسجد ابوالفضل تا حسینیه سیدالشهداء

* بخش احمدی ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه از یادمان شهداء احمدی تا مسجد سیدالشهداء شهر سرگز  برگزار می شود.

 

انتهای پیام//

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: اعلام مسیر , راهپیمایی های , روز قدس , در , هرمزگان , شرق هرمزگان ,
تاریخ : پنج شنبه 1 تير 1396
بازدید : 240
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 کپر که از آن بعنوان یکی از نمادهای محرومیت و فقر در شهرستان بشاگرد از آن یاد می شود توسط دست های زحمت کش اهالی این منطقه و با استفاده از با شاخه و برگ درخت نخل ساخته می‌شود و سپس روی آن را نیز از حصیر که ساخته شده از بر درختان است را می پوشانند حتی بدون اینکه یک ریال پول بابت ساخت آن هزینه کنند در طول یک روز صاحب خانه می شوند.

 عصر بشاگرد- سوخت

 به گزارش عصر بشاگرد؛ کپر سازه‌ای از چوب و برگ درختان نخل است که به دلیل محرومیت و فقر ناشی از سال‌ها عقب‌ماندگی و بی‌توجهی این روزها به خانه برخی از روستاییان شهرستان‌های شرقی استان هرمزگان بویژه شهرستان بشاگرد تبدیل‌شده است.

کپر که از آن بعنوان یکی از نمادهای محرومیت و فقر در شهرستان بشاگرد از آن یاد می شود توسط دست های زحمت کش اهالی این منطقه و با استفاده از با شاخه و برگ درخت نخل ساخته می‌شود و سپس روی آن را نیز از حصیر که ساخته شده از بر درختان است را می پوشانند حتی بدون اینکه یک ریال پول بابت ساخت آن هزینه کنند در طول یک روز صاحب خانه می شوند.

 

 تنها سرپناه در اتش سوخت

کپرنشینی، ناشی از شرایط خاص اقلیمی و آب‌وهوایی مناطقی از جنوب کشور است کپرها خنک‌تر از ساختمان‌ها و چادرها هستند و خانه‌های کپری تحمل گرمای شدید این مناطق را آسان‌تر می‌کنند.

با وجود اینکه کپرنشینی یکی از سنت های دیرینه در این منطقه است اما زندگی در خانه های کپری مشکلات و معضلات خاصی را برای ساکنین این خانه ها بوجود می آورد که آتش سوزی یکی از نمونه های بارز مشکلات کپرنشینان است.

روز گذشته یکی از خانه های کپر نشینی در اطراف شهرستان بشاگرد دچار حریق شده بود و آنگونه به نظر می رسید دستگاههای متولی برای کمک به این خانواده در محل مورد نظر حاضر  شوند اما هیچ ارگان و بالاخص آتش نشانی به یاری این خانواده نشتافت چو همانگونه که این خانه توسط دست های زحمت کش افراد ساخته می شوند در هنگام حریق نیز همین دستان هستند که زحمت خاموش کردن آتش را برعهده می گیرند.

هنگام آتش سوزی با اداره آتش نشانی شهرستان بشاگرد تماس گرفته می شود اما گویی پرسنل این اداره یا متوجه این تماس نشده بودند یا اینکه با بی توجهی از این امر گذشته اند در حالی که تمام زندگی یک خانواده بشاگردی در حال سوختن بود و اهالی این خانه برای مهار آتش و نجات دادن وسایل زندگی خود در آتش تمام تلاش خود را انجام می دادند که خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی نداشته است.

این آتش سوزی واکنش های متعددی در فضای مجازی را در پی داشت که نارضایتی مردم این منطقه از تنها اداره آتش نشانی این شهرستان که گویی فقط جنبه نمادین دارد، شده بود.

 تنها سرپناه در آتش سوخت - عصربشاگرد

دستان مردم بجای آتش نشانی

یکی از کاربران فضای مجازی با اشاره به آتش سوزی یکی از خانه های کپری و با کنایه به اینکه آتش نشانان به موقع رسیدند، گفت: اداره این شهرستان فقط برای کلاس گذاشتن و صرفا برای اینکه بگویند که این شهرستان هم ماشین آتش نشانی دارد اقدام به خرید آن کرده اند چون هیچ گونه مصرفی ندارد.

وی افزود: خوشبخاته سامانه ۱۲۵ از زمانی که فعال شده است ۲۴ساعته پاسخگو تلفن ها نیست البته کار آتش نشانی سردشت بشاگرد همیشه همین گونه است لذا  جا دارد که به پرسنل شهرداری ، آتش نشانی و شورای اسلامی شهر سردشت بابت فعال بودن آتش نشانی بخاطر اقدام پس از خرابی  خسته نباشیدی عرض کنم.

این کابر فضای مجازی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچگاه نشده که در مکانی آتش سوزی رخ دهد و آتش نشانی به موقع برسد، ادامه داد: زمانی که مردم آتش را مهار کردند آتش نشانی می رسد گویی برای این اداره صورتجلسه مهمتر از مهر آتش است.

وی بیان کرد: اینجا هیچ چیز در جای خود قرار ندارد زیرا ماشین آتشنشانی برای انجام کارهای دیگر از جمله آبرسانی برای جاهایی که در حال کار کردن هستند و یا  برای آب دادن به گلها از ان استفاده می کنند، نمیدانم چرا اینگونه است امیدوارم برای تغییر وضعیت موجود تدابیر بهتری اندیشیده شود.

این کابر فضای مجازی با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی نداشت تاکید کرد:  تا کی باید شاهد سهل انگاری و بی توجهی مسولان باشیم دیگر خسته شده ایم به جای خونه، دلهایمان آتش گرفته است.

بنده بعنوان یک شهروند و جوان سردشت بشاگرد  از تمامی شوراهای محترم خواهش میکنم که حرف دل مردم شهرشان را بشنوند و به خواسته های آنها عمل کنند نه اینکه صرف گوش به حرف برخی از خواص باشند که می خواهند به جای تمام مردم تصمیم بگیرند و تاکید می کنم این مشکل را به شدت پیگیری کنند چون اگر کسی در این کپر بود و اتفاق ناگواری برای آن می افتاد آیا خوشایند بود؟

 

 انتهای پیام//

 

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: تنها سرپناه خانواده , بشاگردی , در آتش , سوخت , کپرنشینی ,
تاریخ : پنج شنبه 1 تير 1396
بازدید : 298
نویسنده : فــردیـن احـمدی

فقر و کپرنشینی یکی از معضلاتی اساسی است که مردم هرمزگان همچنان با آن دست و پنجه نرم می کنند و شهرستان بشاگرد بیشترین آمار کپرنشینی را به خود اختصاص داده است .
به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ به نقل از فرهنگ کده؛ فقر و کپرنشینی یکی از معضلاتی اساسی هرمزگان است که همچنان مردم هرمزگان با آن دست و پنجه نرم می کند که شهرستان بشاگرد بیشترین آمار کپرنشینی را به خود اختصاص داده است.



کپر نشینی معضل جدیدی در استان هرمزگان نیست که شهرستان بشاگرد و بعد از آن حاجی آباد بالاترین آمار کپر نشینی را دارا است.

بشاگرد در شرق استان هرمزگان نامی مترادف با محرومیتی به عمق تاریخ است شهرستان بشاگرد متشکل ۱۷۰ روستا در یکی از دورترین نقاط استان هرمزگان است شهرستانی که چندین سال است که زخم محرومیتش به عمق تاریخ است و که ۹۰ درصد مردمان روستایی این سرزمین کپر نشین می باشند و از کمترین امکانات زندگی بی بهره هستند.

پایه و اقتصاد کشاورزی مردم محروم بشاگرد بر مبنای کشاورزی استوار است اما خشکسالی و کاهش بارندگی در این شهرستان همچون دیگر نقاط مختلف استان هرمزگان سالهاست گریبان کشاورزان را گرفته است و دامداری و کشاورزی منطقه دچار مشکلات عمده شده است.

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: فقر و کپرنشینی , مردم محروم بشاگرد , مردم هرمزگان , شهرستان بشاگرد , عصر بشاگرد ,
تاریخ : پنج شنبه 1 تير 1396
بازدید : 234
نویسنده : فــردیـن احـمدی

رئیس شورای تبلیغات اسلامی بشاگرد مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان بشاگرد  را اعلام کرد.


به گزارش عصر بشاگرد: حجت‌الاسلام صابرپروین ضمن اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: در راهپیمایی روز قدس که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بوده بنابر اتخاذ تصمیمات و تدابیر در شهر سردشت ، راهپیمایی از جلو کمیته امداد آغاز می‌شود.


بخش گوهران، شهرگوهران از بخشداری قدیم تا مسجد امام خمینی(ره)


بخش گافروپارمون،روستای درنگمدو از بخشداری تا مسجد روستا


وی افزود: راهپیمایی روز قدس شهر سردشت  از مقابل  کمیته امداد آغاز و تامسجد علی ابن ابیطالب(ع)در خیایان ولیعصر پایان می یاید.


با بیان اینکه تدابیر رفاهی و خدماتی در طول مسیر راهپیمایی در نظر گرفته شده است،


پروین افزود: تدابیر لازم در حوزه های انتظامی، امنیتی و ترافیکی پیش بینی شده و هماهنگی های لازم با دستگاههای ذیربط انجام شده است.


وی ادامه داد: پس از قرائت قطعنامه و سخنرانی در شهر سردشت ، نماز باصلابت جمعه با حضور باشکوه راهپیمایان در مسجد علی ابن ابیطالب علیه السلام شهر سردشت اقامه می شود.


پروین یادآور شد: راهپیمایی روز قدس ساعت۱۱صبح آغاز شده و با توجه به حملات رژیم جعلی صهیونیست، به طور حتم حضور چشمگیرتر و گسترده‌تر عاشقان ولایت را در امسال شاهد هستیم.

 

انتهای پیام //



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: روزجهانی قدس , بشاگرد , شرق هرمزگان , قدس , مسیر راهپیمایی , راهپیمایی روز قدس ,

**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 430
بازدید ماه : 1352
بازدید کل : 124798
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com