عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395
بازدید : 191
نویسنده : فــردیـن احـمدی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بشاگرد گفت : بارندگی های اخیر که همراه با ریزش برف در بشاگرد بود باعث سرمازدگی محصولات سبزی وصیفی در این منطقه شد.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ، محمد احمدی افزود : 60هکتار از اراضی زیرکشت سبزی وصیفی شهرستان بشاگرد به دلیل ریزش برف و کاهش...



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: سرمازدگی،محمد احمدی، جهاد کشاورزی،شهرستان بشاگرد،کاهش،سرمازدگی ,
تاریخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395
بازدید : 238
نویسنده : فــردیـن احـمدی

در آخرین روزهای بهمن ماه شاهد بارش رحمت الهی در نقاط مختلف استان هرمزگان و همچنین شهرستان خوش آب و هوای بشاگرد هستیم تا با هوایی بهاری به استقبال از آخرین ماه سال برویم.

به گزارش عصر بشاگرد؛ این روزها بارش های مداوم در شهرستان جنوبی بشاگرد باعث زیبایی و خلق تصاویر بی نظیر از مناظر طبیعی این شهرستان شده.....



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: بارش باران , نقاط مختلف استان هرمزگان , هوای بشاگرد , هوایی بهاری , عصر بشاگرد ,
تاریخ : دو شنبه 25 بهمن 1395
بازدید : 251
نویسنده : فــردیـن احـمدی

مردم این منطقه در کمترین رفاه اجتماعی و فرهنگی با شرایط بسیار سخت زندگی می کنند و دولت هنوز ناخواسته و یا دانسته به داد مردم این منطقه نرسیده است و بشاگرد همچنان در سی و هشتمین سال پیروزی خون بر شمشیر با محرومیت دست و پنجه نرم می کند.

منطقه ای دور افتاده از توسعه که مردمانش از بیماری سنگ کلیه و فقر و بیماری رنج می برند،و مردم بیشتر روستاها بدلیل خشکسالی و نبود بازار کار در این شهرستان تنها با یارانه زندگی خود را سپری می کنند.
شهرستان بشاگرد مردمانی خون گرم و بسیار ساده دارد و به زندگی امید دارند و باتمام شرایط بد زندگی می کنند و راضی هستند.
مردم بشاگرد و ولایت مدار بشاگرد از پیر و جوان کودک و خردسال  در 22 بهمن نشان دادند که با شرایط سخت دست از نظام و انقلاب ناب محمدی و رهبری که همان ولایت فقیه است بر نداشته و به این حکومت افتخار می کنند و همیشه یار و.....
 


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: مردم ولایت , بشاگرد منطقه ای دور افتاده , توسعه , شهرستان بشاگرد , هرمزگان , بهمن 57 , فقر و بیکاری , خروج جوانان , رنج و بدبختی ,
تاریخ : پنج شنبه 21 بهمن 1395
بازدید : 184
نویسنده : فــردیـن احـمدی

ساختمان دهياري و دارالقران روستای تجک همزمان با نهمين روز از دهه مبارك فجر افتتاح شد/تصویر

ظهر روز چهارشنبه 20 بهمن ماه و در نهمین روز از برنامه های دهه مبارک فجر، ساختمان دهیاری روستای تجک و دارالقران این روستا با حضور فرماندار شهرستان بشاگرد وبخشدار شهرگوهران و تعدادی از مسئولین همراه و اهالی و دهیار و شورای اسلامي روستاي تجك افتتاح و به بهره برداری رسید.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: دهه مبارک فجر , روستای تجک , ساختمان دهیاری , فرماندار شهرستان بشاگرد , فلکناز دهقانی , روستای تجک ,
تاریخ : دو شنبه 18 بهمن 1395
بازدید : 284
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 شرایط اقلیمی مناسب ایجاب میکند برای استفاده از نعمت های خدادادی این منطقه و زندگی کردن به طبیعت دست دراز کرد و با کوهستانی بودن این شهرستان و وجود بوته داز و نخل های خرمایی مرغوب مردم این منطقه برای برداشت و استفاده های غیر ...

 

 به گزارش عصر بشاگرد ؛ تولک، پریگ، دروک، کپاش و….نمونه از صنایع دستی بشاگرد است که در دومین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر در تهران بازتاب....



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: صنایع دستی , شهرستان بشاگرد , بازاریابی , پتانسیل موجود , داس و سوهان , دروازه اقتصادی , آموزش صنایع ,
تاریخ : یک شنبه 17 بهمن 1395
بازدید : 1205
نویسنده : فــردیـن احـمدی

تاریخ قدمت بشاگرد و دلاور مردی مردم این منطقه به روایت تاریخ

منطقه بشاگرد در گذشته به شش ولایت تقسیم شده بود و مردم شهرستان بشاگرد قبل از انقلاب اسلامی ایران در زمان محمدرضا پهلوی سیف الله خان حكومت منطقه و قلعه مرکزی شهرگوهران را در تصرف داشت.

قبل از پیروزی جمهوری اسلامی ایران،خان ها در هر نقطه ای حکومت می کردند و در این منطقه به اهالی بشاگرد سختی و بدسلوکی می نمودند و.....



:: موضوعات مرتبط: دانستنی های , ,
:: برچسب‌ها: تاریخ معاصر , بشاگرد , قدمت بشاگرد , قبل از انقلاب , گذشته بشاگرد , دولت , منطقه بشاگرد , استان هرمزگان , شاهنشاهی , الله وردی خان , علیرضاخان , قلعه گوهران , گوهران بشاگرد , خان مباشر , رودبار , جیرفت , ریش سفیدان بشاگرد ,
تاریخ : چهار شنبه 13 بهمن 1395
بازدید : 266
نویسنده : فــردیـن احـمدی

بشاگرد شهرستانی هفت ساله بدون امکانات

 
 بیش از ۷ سال از شهرستان شدن بشاگرد می گذرد اما هنوز بسیاری از امکانات رفاهی و زیر ساخت های لازم درآن ، به گونه ای که بتواند پاسخگوی نیاز مردم منطقه باشد فراهم نشده است.
نزدیک به ۱۵ سال است که مردم منطقه به خاطر کمبود نزولات جوی و نبود شبکه آب شرب از نظر تامین آب شرب با مشکلات فراوانی مواجه هستند.
 
 
 
به گزارش عصر بشاگرد؛ماهیت وجودی شرکت آبفا تامین آب شرب سالم برای مردم است ولی با نگاهی گذرا در می یابیم که این شرکت در شهرستان نو پای بشاگرد به شدت عملکرد نامطلوبی داشته و نتوانسته موجب رهایی مردم از بحران آب شود.
بارش باران شدید طی روزهای گذشته در تمام مناطق شهرستان بشاگرد باعث طغیان اکثر رودخانه های این شهرستان شد .
این بارشها اگر چه با توجه به خشکسالی های اخیر موجب خوشحالی بسیاری از مردم و خصوصا کشاورزان ودامداران شده است اما در برخی مناطق  بر اثر ایجاد سیل و بارش تگرگ موجب خرابی‌هایی شد که کشاورزان و باغداران بیش از همه دچار خسارت شدند  و همچنین راه های ارتباطی چندین روستا مسدود شد.
شهرستان بشاگرد نزدیک به ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد بارش باران تنها در سه روز متوالی کل شهر را فلج کرد و به نوعی می توان گفت که بشاگرد را سیل با خود برد.
حمید وطن خواه دهیار روستای درنگ مدو شهرستان بشاگرد در گفتگو اختصاصی با  مکران با بیان اینکه جاده خاکی در این روستا یکی از مهمترین مشکلات است، افزود: قریب به ۶ سال است  هیچ دستگاهی از اداره راه و شهرسازی شهرستان به این روستا نیامده است و در زمان بارندگی جاده مسدود می شود که با همکاری اهالی این روستا بازگشایی می شود و مسئولان نسبت به مشکلات این روستا بی توجه هستند.
وی بیان کرد: جاده روستای درنگ مدو در پی بارش شدید در چند روز گذشته مسدود شد و بی توجهی مسئولان شهرستانی و استانی به وضعیت مسدودی جاده موجب شد تا مردم برای رفع مشکل، خود بیل همت را به دست گرفته و بر کف این بی توجهی ها بزنند.
دهیار روستای درنگ مدو  اضافه کرد: بعد از گذشت ۵ روز از مسدودی جاده روستای درنگ مدو با همکاری مردم این منطقه بازگشایی شد که هنوز از اداره راه خبری نیست.
وطن خواه به قطعی آب در این روستا اشاره کرد و گفت:  بخشی از لوله خط انتقال آب آشامیدنی درپی بارش باران و عدم زیر ساخت ها به زیر آب رفت و آب روستای درنگ مدو قطع شده است و مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.
وی درادامه تصریح کرد: ۱۰ روز از قطعی آب در روستا می گذرد و مردم این اهالی با آب گل آلود استفاده می کنند که اکنون اداره آب و فاضلاب روستایی بشاگرد ۵۰  متر لوله برای وصل آب این روستا داده است اما متاسفانه گفته اند باید این لوله ها خود مردم وصل کنند.
دهیار روستای درنگ مدو شهرستان بشاگرد  بیان کرد: شهرستان بشاگرد با چند ساعت بارندگی فلج می شود و علت آن هم سهل انگاری پیمانکار و اداره راه می باشد که کار را محکم کاری نکرده اند و ما هر ساله با بارش باران با این گونه مشکلات مواجه هستیم.
روستای درنگ مدو در ۶۰ کیلومتری شهرستان بشاگرد با جمعیتی بالغ بر ۳۲۱ و ۶۵ خانوار واقع شده است.
 
 
انتهاي پيام// 
 
 
@asrbashagard
کانال خبری عصر بشاگرد؛


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: شهرستان بشاگرد , طوفان و طغیان , رودخانه ها , مسئولان خفته , مشکلات , راههای ارتباطی , راه سازی , وزارت راه , سهل انگاری , فلج , روستاههای بشاگرد , عصربشاگرد ,
تاریخ : سه شنبه 12 بهمن 1395
بازدید : 312
نویسنده : فــردیـن احـمدی
همزمان با سراسر كشور:
 
زنگ انقلاب همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) به میهن درتمام مدارس شهرستان بشاگرد نواخته شد.
 
 

 

به گزارش عصر بشاگرد در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدارس بشاگرد به صدا در آمد.

در بشاگرد زنگ انقلاب به صورت نمادین با حضور فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و سایر مسئولان این شهرستان ساعت ۹ صبح در دبیرستان پسرانه دکتر حسابی شهر سردشت به صدا درآمد.

بازگشت سید روح‌الله خمینی به ایران واقعه‌ای در جریان انقلاب ۱۳۵۷ ایران است که طی آن در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ سید روح‌الله خمینی پس از ۱۵ سال تبعید به ایران بازگشت و در تهران مورد استقبال قریب به سه میلیون ایرانی قرار گرفت.

این روز در تقویم رسمی ایران با عنوان آغازین روز دهه فجر، مشخص شده‌است.

 

انتهاي پيام//

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: زنگ انقلاب , سی و هشتمین , پیروزی انقلاب , روح‌الله خمینی , عصر بشاگرد , شرق هرمزگان , انقلاب57 ,
تاریخ : سه شنبه 12 بهمن 1395
بازدید : 250
نویسنده : فــردیـن احـمدی

بارش باران شدید در شهرستان بشاگرد موجب طغیان رودخانه ها و قطعی خطوط تلفن، برق و راه های ارتباطی شد

 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از بشاگرد نیوز، بارش باران شدید طی روزهای گذشته در تمام مناطق شهرستان بشاگرد باعث طغیان اکثر رودخانه های این شهرستان شد.

این بارندگی که طغیان رودخانه ها و همچنین ریزش کوه ها را درپی داشت موجب قطعی راه های ارتباطی در شهرستان بشاگرد شد.

بارش باران همچنین موجب قطع شدن سه روزه خطوط تلفن و اینترنت در این شهرستان شد، که شاهد اعتراضات شدید مردم در این خصوص بودیم.

همچنین بر اساس گزارش های دریافتی، بارش شدید باران باعث اختلال در شبکه برق رسانی و سقوط چندین تیر برق در برخی از مناطق شهرستان بشاگرد شده بود که با تلاش شبانه روزی نیروهای اداره برق این مشکل خیلی سریع برطرف شد.

گفتی است که درپی بارندگی های شدید باران در روزهای اخیر، فرمانداری شهرستان بشاگرد اعلام وضعیت اضطراری کرده بود.

 

انتهاي پيام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: باران شدید , مناطق شهرستان , بشاگرد , اینترنت , شبانه روزی , طغیان , رودخانه ها , عصربشاگرد ,
تاریخ : دو شنبه 11 بهمن 1395
بازدید : 103
نویسنده : فــردیـن احـمدی

میراث تورمی سنگین دولت یازدهم برای دولت دوازدهم
براساس محاسبه بانک مرکزی حجم نقدینگی تاکنون به بیش از 1167 هزار میلیارد تومان بالغ شده است. این رقم نسبت به سال گذشته حداقل 28 درصد افزایش داشته است.
به گزارش عصربشاگرد به نقل از رجانیوز، این ارقام که نسبت به نقدینگی دولت در سال 1392 رشد نجومی 120 درصدی را نشان می‌دهد در حالی است که ظاهر آمار و ارقام از کاهش شتاب تورم در دولت یازدهم حکایت دارد. این داده‌های مشکوک اقتصادی که با رشد شدید نقدینگی اقتصادی به رشد کم تورم اشاره دارد نشان می‌دهد که اتفاقاتی فرای تحلیل‌های اقتصادی در آن نقش دارد.
بیشتر حجم وسیع نقدینگی کشور به صورت سپرده‌های کلان در بانک‌ها ذخیره شده است. دلیل اصلی این امر را می‌توان در امن بودن و مطمئن بودن وخطرناپذیری این پول در بانک دانست، چرا که فضای نامطمئن اقتصادی و بی‌برنامگی دولت در حوزه تولید و اشتغال‌زایی و عدم حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی آنها را ناچار به سپرده‌گذاری در بانک‌ها کرده است.
حجم وسیع  بی‌سابقه نقدینگی که ناشی از بی‌تدبیری دولت در عرصه اقتصادی است فقط به یک جرقه کوچک نیاز دارد تا یک تورم تاریخی را به وجود بیاورد.
به بیان دیگر دولت به دلیل بی‌برنامگی خود، دو راهی کاذبی را ترسیم کرده که یک سوی آن نگه داشتن فضای اقتصادی در خلا برای جلوگیری از افزایش تورم است که نتیجه آن چیزی جز رکود و افزایش بیش از پیش بیکاری و معضلات بعدی آن نخواهد بود و راه دیگر اینکه دولت می‌تواند با باز کردن فضای باز اقتصادی در یک حوزه به رونق آن حوزه بپردازد که نتیجه آن به دلیل حجم عظیم نقدینگی منجر به افزایش تورم لجام‌گسیخته در همان زمینه می‌شود.
دولت ترجیح می‌دهد بین این دو راهی خود ساخته راه‌حل اول را که منجر به ایجاد فضای رکود اقتصادی می‌شود را انتخاب کند تا با کنترل حجم نقدینگی توسط سیستم بانکی کشور مانع از دست رفتن تورم به ظاهر پایین به عنوان دستاورد دولت بشود.
این فضای رکودی دولت ساخته که تا تعیین تکلیف فضای سیاسی کشور در اردیبهشت 96 ادامه خواهد داشت و دولت منتخب بعدی با هر گرایشی که باشد باید با این حجم نجومی نقدینگی مواجه شده و معضلات عدیده آن را به دوش بکشد.

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: بی‌برنامگی دولت،تولید،شتغال‌زایی،سرمایه‌گذار , دولت،تدبیر،اقتصاد،بانک،سپرده گذاری،بی تدبیری دولت،عرصه اقتصاد ,
تاریخ : دو شنبه 11 بهمن 1395
بازدید : 185
نویسنده : فــردیـن احـمدی

میراث تورمی سنگین دولت یازدهم برای دولت دوازدهم


براساس محاسبه بانک مرکزی حجم نقدینگی تاکنون به بیش از 1167 هزار میلیارد تومان بالغ شده است. این رقم نسبت به سال گذشته حداقل 28 درصد افزایش داشته است.


به گزارش عصربشاگرد به نقل از رجانیوز، این ارقام که نسبت به نقدینگی دولت در سال 1392 رشد نجومی 120 درصدی را نشان می‌دهد در حالی است که ظاهر آمار و ارقام از کاهش شتاب تورم در دولت یازدهم حکایت دارد. این داده‌های مشکوک اقتصادی که با رشد شدید نقدینگی اقتصادی به رشد کم تورم اشاره دارد نشان می‌دهد که اتفاقاتی فرای تحلیل‌های اقتصادی در آن نقش دارد.


بیشتر حجم وسیع نقدینگی کشور به صورت سپرده‌های کلان در بانک‌ها ذخیره شده است. دلیل اصلی این امر را می‌توان در امن بودن و مطمئن بودن وخطرناپذیری این پول در بانک دانست، چرا که فضای نامطمئن اقتصادی و بی‌برنامگی دولت در حوزه تولید و اشتغال‌زایی و عدم حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی آنها را ناچار به سپرده‌گذاری در بانک‌ها کرده است.
حجم وسیع  بی‌سابقه نقدینگی که ناشی از بی‌تدبیری دولت در عرصه اقتصادی است فقط به یک جرقه کوچک نیاز دارد تا یک تورم تاریخی را به وجود بیاورد.


به بیان دیگر دولت به دلیل بی‌برنامگی خود، دو راهی کاذبی را ترسیم کرده که یک سوی آن نگه داشتن فضای اقتصادی در خلا برای جلوگیری از افزایش تورم است که نتیجه آن چیزی جز رکود و افزایش بیش از پیش بیکاری و معضلات بعدی آن نخواهد بود و راه دیگر اینکه دولت می‌تواند با باز کردن فضای باز اقتصادی در یک حوزه به رونق آن حوزه بپردازد که نتیجه آن به دلیل حجم عظیم نقدینگی منجر به افزایش تورم لجام‌گسیخته در همان زمینه می‌شود.


دولت ترجیح می‌دهد بین این دو راهی خود ساخته راه‌حل اول را که منجر به ایجاد فضای رکود اقتصادی می‌شود را انتخاب کند تا با کنترل حجم نقدینگی توسط سیستم بانکی کشور مانع از دست رفتن تورم به ظاهر پایین به عنوان دستاورد دولت بشود.
این فضای رکودی دولت ساخته که تا تعیین تکلیف فضای سیاسی کشور در اردیبهشت 96 ادامه خواهد داشت و دولت منتخب بعدی با هر گرایشی که باشد باید با این حجم نجومی نقدینگی مواجه شده و معضلات عدیده آن را به دوش بکشد.

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: بی‌برنامگی دولت , تولید , شتغال‌زایی , سرمایه‌گذار , دولت , تدبیر , اقتصاد , بانک , سپرده گذاری , بی تدبیری دولت , عرصه اقتصاد ,
تاریخ : دو شنبه 11 بهمن 1395
بازدید : 322
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 بحران آب، معمای چندین ساله مردم بشاگرد

 
یکی از تبعات نامطلوب خشکسالی که کمتر مورد توجه جامعه قرارمی‌گیرد، افزایش وسعت بیابان‌ها یا بیابان‌زایی است، معضلی که بسیاری از کارشناسان از آن به‌عنوان بزرگترین معضل آینده یاد می‌کنند.
 با وجود بارش های گوناگون موسمی و تابستانی در این شهرستان و نبود منابع ذخیره آب نگرانی های زیادی را برای زندگی مردم،بخصوص کشاورزان و دامداران منطقه ایجاد کرده است.
 
شهرستانی که در همه فصول سال باران های خوبی دارد و باعث جاری شدن وطغیان تمام رودخانه های بیشتر روستاها می شود، از نبود منابع ذخیره سازی آب در شرایط بعدی نمی توان جلوگیری کرد.
 
مسئولان ذی ربط این استان هم چنین بی تفاوت در دفتر کار خود بدون هیچ گونه توجه و بی خیال مردم و بی آبی بهمراه رنج و بدبختی را تحمل می کنند.
شهرستان بشاگرد در منطقه کوهستانی و صعب العبوردر شرقی ترین استان هرمزگان واقع گردیده است، که توجه هیچ مسئولی و مقامی را تا کنون با انتشار خبرهای  بی آبی و بحران بی آبی جلب نکرده است. 
همه مسئولان استانی و کشوری بی خیال تنها به فکر دریاچه ارومیه تفکر کرده اند و بی مهابا از کنار خالی شدن چندین روستا و تلف شدن هزاران دائم و اهشام مردم بی اهمیت بوده و هیچ تدبیری اندیشده نشده.
 
 خشکسالی و کاهش منابع آبی در کشور از یک‌سو و نزدیک شدن به فصل پاییز از سوی دیگر سبب شده که مردم چشم امید به افزایش بارندگی‌ها و بهبود وضعیت آب داشته باشند واز آنجا که در برخی از استان‌های کشور در سال آبی ۹۵-۹۴ وضعیت بارش رضایت‌بخش بوده و با ترسالی روبه‌رو بوده‌اند، این نگاه خوشبینانه وجود داشت که در سال آبی ۹۶-۹۵ شرایط سال گذشته تداوم داشته و حتی بهتر هم باشد اما شاهرخ فاتح، رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی تاکید کرد: «پاییز پر بارانی در راه نیست و بارش‌ها با تاخیر آغاز می‌شوند.
 
در این شهرستان ۶۶ روستا وجود دارد که فاقد شبکه آب رسانی هستند و هیچگونه خدمات رسانی به این روستاها انجام نشده است و فقط ۱۰۰ روستا در این منطقه از این خدمات بهره مند هستند.
 
 
انتهای پیام//


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: بشاگرد , عصربشاگرد , باران , کمبود آب شرب , بحران بی آبی , آب , مایه حیات , بشاگردنیوز , ,

**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 433
بازدید ماه : 3871
بازدید کل : 123394
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com