عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 18 آذر 1395
بازدید : 222
نویسنده : فــردیـن احـمدی

در اولین همایش روز جهانی داوطلب، جهادگران قرارگاه جهادی امام رضا (ع) از تندیس حاج عبدالله والی رونمایی کردند.

به گزارش عصر بشاگرد، به مناسبت روز جهانی داوطلب و همزمانی آن با روز دانشجو، اولین همایش «روز جهانی داوطلب، فزاینده‌ی روحیه‌ی حرکت های جهادی» در سالن آمفی تأتر مجتمع فرهنگی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با حضور دبیر و مسئولین این قرارگاه و جمعی از دانشجویان عرصه جهادی و دبیران کانون‌های جهاد و کارشناسان خانه جهاد برگزار شد.

در پایان این مراسم از فعالان عرصه جهادی  به پاس گوشه ای از  زحمات گرانقدرشان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همچنین در پایان مراسم و با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری که فرمودند حاج عبدالله والی یکی از اسوه های درخشان عمل و اقدام جهادی است، با حضور همه اعضا و گروه های جهادی
 از تندیس «حاج عبدالله والی» در جلوی در قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام رونمایی شد.

عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) و نماینده امام خمینی در منطقه محروم بشاگرد بود که در اردیبهشت سال ۸۴ درگذشت. وی به عنوان نماد مدیریت جهادی شناخته می‌شود.

انتهاي پيام//

 

منبع: خبرگزاري مهر



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: تندیس , حاج عبدالله والی , قرارگاه جهادی , مدیریت جهادی , روز دانشجو ,
تاریخ : پنج شنبه 18 آذر 1395
بازدید : 499
نویسنده : فــردیـن احـمدی
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی هرمزگان گفت: کسانی که دلسوز منطقه هستند به دور از جناح بازی باهمکاری یکدیگر برای پیشرفت و آبادانی شهرستان کمک کنند و دانشجویان نیز در این امربسیار مهم باید پیشگام شوند.
 

 به گزارش عصر بشاگرد به نقل از  بشاگرد نیوز، مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان هرمزگان، فرماندار بشاگرد، رئیس دانشگاه آزاد بشاگرد، اساتید و جمعی از دانشجویان در شهر سردشت بشاگرد برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر محسن ابراهیمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی هرمزگان ضمن تبریک روز دانشجو گفت: دانش بالاترین ثروت برای انسان است و جایی که دانشگاه باشد بهترین ثروت برای آن منطقه است. ثروت فقط به دارایی انسان نیست بلکه ثروت واقعی یک انسان علم و دانش او است.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: اگر کسی به دنبال آرایش و زیبایی می گردد، زینت انسان به دانش او است و اگر انسان ها به دنبال شرافت خانوادگی هستند، شریفترین شرافت یک خانواده علم است، هیچ شرافتی مانند علم و دانش نیست.

وی با اشاره به اینکه ارزش یک ساعت مذاکره علمی از یک شب عبادت بالاتر است تصریح کرد: از نظر دین اسلام علم هیچ محدودیتی ندارد و دانشجویان برای کسب علم و دانش باید حداکثر تلاش خودشان را کنند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد هرمزگان گفت: اساتید عزیز به کار خودشان افتخار کنند، چراکه پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: ملائکه و حتی مورچه ها در لانه و ماهی ها در دریا برای معلمان و اساتید صلوات می فرستند.

دکتر ابراهیمی گفت: هیچ شهری در کشور به اندازه بشاگرد مشکل اشتغال ندارد و رشته های تحصیلی در تنها دانشگاه بشاگرد باید به گونه ای باشد که نیاز مردم و شهرستان را برطرف کند.

وی افزود: کسانی که دلسوز منطقه هستند باید در چارچوب نظام و به دور از حزب و جناح بازی باهمکاری یکدیگر برای پیشرفت و آبادانی شهرستان کمک کنند، دانشجویان نیز در این امر بسیار مهم باید پیشگام شوند.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی بر ترویج ازدواج آسان در بین جوانان و خانواده ها تاکید کرد و افزود: ازدواج دانشجویی یکی از راه های بسیار مناسب برای جوانان است که باید توجه بیشتری به این امر خیر باشد.

در ادامه دکتر ابراهیمی در یک برنامه پرسش و پاسخ به تمام سوالات دانشجویان پاسخ داد.

 

انتهاي خبر//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: نهاد رهبری , ازدواج دانشجویی , دکتر ابراهیمی , دانشگاه بشاگرد , چارچوب نظام ,
تاریخ : سه شنبه 16 آذر 1395
بازدید : 242
نویسنده : فــردیـن احـمدی

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان درواکنش به واژگونی خودروی نیسان حامل دانش‌آموزان در «بشاگرد» گفت: به دلیل نامناسب بودن راه‌های ارتباطی چاره‌ای جز استفاده از نیسان نداریم.

 به گزارش عصر بشاگرد؛ در پی انتشار خبر واژگونی یک دستگاه نیسان حامل دانش‌آموزان بشاگردی، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با ارائه توضیحاتی در این باره گفت: توسعه نیافتگی راه‌های ارتباطی در مناطق صعب العبور کشور استفاده از خودروی نیسان را ضروری می‌کند.
 به گفته دانش هاشمی‌پور، استفاده از خودروهای غیرسواری برای سرویس دانش‌آموزان مورد تأیید آموزش و پرورش نیست؛ اما به دلیل توسعه نیافتگی لازم در بخش راه‌های ارتباطی در برخی مناطق از جمله در شهرستان بشاگرد، چاره‌ای جز استفاده از خودروهایی که توانایی تردد در مناطق سخت گذر و خاکی را داشته باشند، نیست. در این حادثه که در محور بشاگرد به جاسک رخ داد تعدادی از دانش‌آموزان مصدوم شدند که با انتقال سریع به مراکز درمانی، خوشبختانه مصدومان به‌صورت سرپایی درمان و فقط یک نفربه خاطر کنترل وضعیت جسمانی‌اش تحت نظر قرار گرفت.

 

انتهای پیام//

 


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار حوادث , ,
:: برچسب‌ها: توضیح آموزش و پرورش , در مورد واژگونی نیسان , حامل دانش‌آموزان , عصربشاگرد ,
تاریخ : دو شنبه 15 آذر 1395
بازدید : 308
نویسنده : فــردیـن احـمدی

شهرستان بشاگرد شهرستانی نو پا که درسال 1387 به شهرستان ارتقا یافت که با گذشت هشت سال هنوز در محرومیت کامل سیر می کنند.

 
به گزارش عصر بشاگرد؛ این شهرستان در دوران 8سال طول عمر خود هنوز نتوانسته است نیازهای اولیه خود را برطرف کند با وجود مسئولانی ناکارآمد و نالایق که همه بدنبال سیاست بازی و ریاست هستند نتوانسته راههای ارتباطی مناسبی با گذشت 38سال از پیروزی جمهوری اسلامی ایران در بشاگرد مرتفع نمایند.
مردم بشاگرد همیشه شاهد تصادف های ناگوار و ناراحت کننده هستند، پدران و مادرانی که با رنج و بدبختی فرزندان خود راهی مدرسه و یادگرفتن و علم اندوزی می کنند بیشر از همه کلافه و نگران هستند.
 
یکی از مشکلات اصلی بشاگرد نبود راه ارتباطی مناسب است که بارها و هزاران بار گزارش داده شده و دریغ از گوچگترین رسیدگی مسئولین استانی در  هرمزگان، بودجه های بسیار خوبی درسال جاری به بشاگرد اختصاص یافت متاسفانه جیب بعضی هنوز خوب پر نشده است.
 
از مرگ دختران دییرستانی بشاگرد تا واژگونی نیسان وانت در مسیر جاسک بشاگرد شاید این تلنگرها و خسارت ها به خانواده ها هنوز نتوانسته است مسئولان خفته در خواب را بیدار کند.
رودخانه جگین بشاگرد بارها دچار حادثه شده است و تلخ ترین آن درسال گذشته رخ داد و باعث غرق شدن سه دانش آموز دختر دبیرستانی در حال برگشت از مدرسه شبانه روزی شد.
 
بشاگرد کار میخواهد مدیریت و ریاست نمی خواهد شهرستانی که هیچگونه توسعه شهری درون اون وجود ندارد باید مدیران به فکر تدبیر و اندیشه نو باشند و از ریاست گری فاصله بگیرند و یک ثانیه به فکر خدمت به مردم باشند.
 
8سال تباهی دربشاگرد،بودجه های که به بشاگرد اختصاص می یابد ولی کار نمی شود و مشخص نیست در کجا هزینه می شوند.
 
 
انتهای پیام//
 


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: واژگونی نیسان دربشاگرد , زخمی شدن 18 نفر دانش آموز دربشاگرد , نبود راه ارتباطی مناسب , اداره راه بشاگرد , خواب های آرام و مسئولین نالایق ,

**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 427
بازدید ماه : 1349
بازدید کل : 124795
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com