عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 29 مرداد 1399
بازدید : 289
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد گفت: برای نخستین بار امسال آزمون کنکور سراسری با شرکت ۸۲ نفر داوطلب در شهرستان بشاگرد برگزار خواهد شد.

 

عصر بشاگرد؛ عبدالرضا روشن ضمیری در بازدید از حوزه آزمون سراسری در شهرستان بشاگرد، افزود: تا پیش از این دانش آموزان بشاگردی برای شرکت در آزمون کنکور سراسری با طی مسافت طولانی به شهرهای همجوار سفر می‌کردند.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته برای نخستین بار امسال آزمون کنکور سراسری در شهرستان بشاگرد برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی امکانات برای برگزاری آزمون کنکور سراسری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شهرستان بشاگرد فراهم شده است.

روشن ضمیری اضافه کرد: نخستین آزمون کنکور سراسری در شهرستان بشاگرد با شرکت ۸۲ نفر داوطلب در یک حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

 

آزمون سراسری سال ۹۹ از امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد تا شنبه ۱ شهریور به مدت چهار روز در ۵ گروه آموزشی علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی برگزار میگردد.

 

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: کنکور سراسری،شهرستان بشاگرد،نخستین آزمون کنکور،۸۲ نفر داوطلب،عبدالرضا روشن ضمیری ,
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1399
بازدید : 333
نویسنده : فــردیـن احـمدی

  در راستای دسترسی آسان به عدالت اجرایی شد

رییس‌کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به استقرار دستگاه قضایی در بشاگرد به عنوان یکی از مصوبات سفر پرخیر و برکت ریاست قوه‎قضاییه به این استان، از تکمیل و بهره‎برداری ساختمان جدید دادگستری این شهرستان در آینده‌ نزدیک خبر داد.
 
به گزارش عصر بشاگرد؛ علی صالحی در مراسم معارفه حجت‎الاسلام سعید اطمینانی به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان بشاگرد و تقدیر از زحمات هشت ساله مجید واحدی نوش‎آبادی، با اشاره به ضرورت برخورد جدی با برهم‌زنندگان امنیت جامعه، بیان کرد: امروز در استان هرمزگان همراه با سراسر کشور شاهد حرکت انقلابی و عملیاتی دستگاه قضایی در برخورد با قانون‎شکنان و مفسدان هستیم که موجب ارتقای سطح اعتماد عمومی مردم شده است.
وی با بیان اینکه انتصاب آیت‎الله رییسی به ریاست قوه‎قضاییه و اقدامات دستگاه قضایی در دوره جدید، بارقه‌های امید در دل مردم ایجاد کرده است افزود: گزارشات ثبت‎شده در سامانه سجام به عنوان دیده‎بان مردمی، حکایت از مشارکت و همراهی خوب عموم مردم در شناسایی مظاهر فساد و برخورد با مفسدان و قانون‎گریزان دارد.
رییس‌کل دادگستری استان هرمزگان، خدمت‎رسانی به مردم منطقه بشاگرد را توفیق بزرگی دانست که همزمان با نگاه تحول‎گرایی در دستگاه قضایی توجه ویژه‌ای را می‌طلبد تا وظایف خطیر و حساس مسئولان در بسط و گسترش عدالت، آزادی‌های مشروع، حفظ حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم و نظارت بر حسن اجرای قوانین را به نحوی که شایسته مردم نجیب این منطقه است، به انجام رساند.
وی همچنین با اشاره به استقرار دستگاه قضایی در بشاگرد به عنوان یکی از مصوبات سفر پرخیر و برکت ریاست قوه‎قضاییه به استان هرمزگان، از تکمیل و بهره‎برداری ساختمان جدید دادگستری این شهرستان در آینده‌ نزدیک خبر داد و گفت: ساختمان جدید دادگستری شهرستان بشاگرد ۹۰۰ مترمربع زیربنا دارد. به گفته صالحی، در پی تأکیدات ریاست قوه‎قضاییه مبنی بر تکمیل روند خدمت‎رسانی قضایی به مردم بشاگرد، نماینده اداره ثبت اسناد و املاک نیز در دادگستری این شهرستان مستقر شده است.
وی تصریح کرد: هدف از استقرار نماینده اداره ثبت اسناد و املاک در دادگستری شهرستان بشاگرد، کاهش نیاز به رفت و آمد اهالی این شهرستان به مرکز استان و جاسک، تکریم مراجعان و خدمت‎رسانی مطلوب به مردم بوده است. رییس‎کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اقدامات مؤثر صورت‎گرفته در احقاق حقوق عامه تصریح کرد: امروز مردم ما دستگاه قضایی را ملجأ و پناهگاهی امن برای خود می‌دانند که در تلاش است با کاستن از  نواقص و حل مشکلات، آنها را یاری دهد.
وی بر ضرورت اجرای دقیق و استفاده از فناوری‌های نوین و صدور ابلاغ‌های الکترونیک در راستای کاهش اطاله دادرسی گستری تاکید و عنوان کرد: هم‎اکنون با به‎روز شدن خدمات قضایی و استفاده از دادرسی الکترونیک، مردم حتی در محل سکونتشان، به پرونده خود دسترسی دارند.صالحی امنیت مردم را خط قرمز دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: با هر نوع اقدامی که بخواهد امنیت عمومی را تهدید کند و مانع از تحقق امنیت پایدار در سطح جامعه شود، با قاطعیت برخورد خواهد شد.
وی اظهار کرد: عملکرد مؤثر قضات و کارکنان دادگستری سبب ارتقای شاخص اعتماد عمومی می‌شود و موجب خواهد شد مردم طعم شیرین عدالت را بچشند. رییس‎کل دادگستری استان هرمزگان با تأکید بر لزوم حمایت از سرمایه‎گذاری مشروع و مقابله با هر نوع فساد در حوزه اقتصادی، رفع موانع موجود در سال جهش تولید را ضرورتی اجتناب‎ناپذیر برشمرد و تصریح کرد: همه ما باید با تلاش مضاعف تا زدوده شدن کامل محرومیت از چهره بشاگرد کوشش کنیم.
 
 
انتهای پیام//


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: استقرار دستگاه قضایی در بشاگرد , رییس جدید دادگستری شهرستان بشاگرد , ,
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1399
بازدید : 486
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خبر داد:

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: با مساعدت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، 70 کیلومتر کابل فیبر نوری به روستاهای شهرستان بشاگرد اختصاص داده شده است.

به گزارش عصر بشاگرد، نازنین شیبانی در سومین  جلسه رسیدگی به مسائل توسعه شبکه ارتباطی و فناوری اطلاعات  شهرستان بشاگرد که بصورت ویدئو کنفراس برگزار شد، عنوان کرد:  تامین زیرساخت‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان هرمزگان طی سال‌های اخیر با تدبیر دولت به بار نشست ، تا بهبود کیفیت زندگی، غلبه بر محرومیت به ویژه در مناطق روستایی، توسعه اقتصادی و آگاهی سریع از مسائل روز جزئی از زندگی مردم در این استان باشد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف دولت تدبیر و امید توسعه روستایی و همه جانبه مناطق کمتر برخوردار بوده به گونه‌ای که اقدامات خوبی در یک سال اخیر در مناطق محروم استان صورت گرفته و این مناطق را در مسیر توسعه قرار داده است.

شیبانی با اشاره به تاکید استاندار هرمزگان مبنی بر  تسریع اتصال روستاهای شهرستان بشاگرد به شبکه ملی اطلاعات، افزود: از ابتدای برگزاری جلسات ، در شهرستان بشاگرد تاکنون ده روستای ( اهون، گروغ، بیسکاو، دهندرشه بابک، وی، گوریچی، درالوی، شه بابک، علی آباد، جکدان) به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی یاد آور شد: در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان بشاگرد امکانات تلفن همراه و ثابت خانگی ایجاد شده است.

 

شیبانی تصریح کرد:  هم اکنون تعداد شش سایت تلفن همراه اول نیز در دست ارتقاست و همچنین تامین برق دو دکل شرکت ایرانسل نیز جهت تامین اینترنت پرسرعت روستایی در مراحل احداث شبکه قرار دارد که عملیات اجرایی شبکه در حال انجام است تا پس از آن تامین تجهیزات صورت بگیرد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با اجرای  شبکه کابل فیبر نوری ، بستر لازم جهت اتصال 16 روستا در حد فاصل گوهران تا خمینی شهر به شبکه ملی اطلاعات فراهم خواهد شد. 

جلسه بررسی مشکلات زیر ساختی و ارتباطاتی شهرستان بشاگرد با هدف بررسی گزارشات مدیران ،  توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان به صورت ماهیانه با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان، مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات منطقه جنوب شرق ، مدیر منطقه هرمزگان شرکت مخابرات، مدیرکل ارتباطات زیر ساخت استان، مدیر منطقه 10 کشوری شرکت ایرنسل برگزار و تا رسیدن شهرستان بشاگرد به شرایط مطلوب ادامه خواهد داشت.

 انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , فن آوري و ارتياطات , ,
:: برچسب‌ها: توسعه اقتصادی , شبکه ملی اطلاعات , شهرستان بشاگرد , تلفن همراه و ثابت خانگی , استانداری هرمزگان ,
تاریخ : جمعه 24 مرداد 1399
بازدید : 372
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد اظهار کرد: سفید اعلام شدن وضعیت یک شهرستان به معنای پایان کرونا در آن شهرستان نیست و هم‌چنان استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تنها راه پیشگیری است.

به گزارش عصر بشاگرد؛عبدالعظیم احمدپور کریانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشاگرد گفت: سفید اعلام شدن وضعیت یک شهرستان به معنای پایان کرونا در آن شهرستان نیست و هم‌چنان استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تنها راه پیشگیری است.

وی افزود: برخی از مردم گمان می‌کنند ابتلا به شکل خفیف بیماری کووید ۱۹ خطرناک نیست در صورتی که مطالعات نشان داده است حتی فرم خفیف بیماری نیز می‌تواند عوارضی مانند اختلالات قلبی عروقی، اختلالات روانی و ... را در آینده برای فرد ایجاد کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد اظهار داشت: ماسک نزدن در شرایط فعلی جامعه، در کنار ایجاد خطر برای خود فرد، نمونه‌ای از زیر پا گذاشتن حق‌الناس است که با عقاید دینی ما منافات دارد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین آمار موارد ابتلا در این شهرستان مربوط به زنان خانه‌دار است، گفت: این مسئله به این معنی است که ویروس از سطح جامعه به خانه‌ها کشیده شده است و لازم است مردم در خانه‌های خود نیز دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

احمدپور افزود: ما هم‌چنان نگران پیک بیماری در پاییز هستیم و آنچه که تعیین‌کننده است چگونه این دوره را سپری کنیم رفتارهای اجتماعی مردم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد با بیان اینکه طی روزهای اخیر شاهد افزایش دوباره موارد ابتلا در شهرستان بشاگرد هستیم، تصریح کرد: برخی از موارد نتیجه برگزاری برخی از تجمعات مانند مراسمات عروسی در چند هفته گذشته است.

وی عنوان داشت: میزان استفاده از ماسک بین شهروندان رضایت بخش نیست و در مقایسه با شهرستان‌های همجوار درصد استفاده مردم از ماسک پایین است.

این مسؤول گفت: با وجود اینکه در سطح شهرستان بشاگرد داروخانه خصوصی نداریم اما سعی کرده‌ایم درحد رفع نیاز مردم، ماسک بهداشتی با قیمت مصوب در داروخانه‌های وابسته به شبکه بهداشت و درمان موجود باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد افزود: تاکنون نهادهای مختلفی در شهرستان اقدام به توزیع بسته‌های بهداشتی در بین مردم کرده‌اند که قابل تقدیر است.

احمدپور بیان داشت: طی هفته جاری پروتکل‌های بهداشتی  مربوط به ماه محرم که مصوب ستاد ملی کرونا است را در قالب برگزاری جلسات به مبلغین و هیئات‌ها ابلاغ می‌کنیم، رعایت این پروتکل‌ها توسط همه عزاداران الزامی است.

 انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: کرونا , محرم , شبکه یهداشت بشاگرد , پروتکل‌های بهداشتی , عبدالعظیم احمدپورکریانی ,
تاریخ : جمعه 24 مرداد 1399
بازدید : 320
نویسنده : فــردیـن احـمدی

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می شود با توجه به تاثیر بارش های مونسونی به ویژه در منطقه بشاگرد از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی خودداری شود.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل ازخبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز در برخی نقاط استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در ساعات صبح تا ظهر در تنگه هرمز و سواحل دریای عمان افزایش سرعت باد جنوب شرقی و متلاطم شدن دریا و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

 

عارفی عنوان کرد: توصیه می شود با توجه به تاثیر بارش های مونسونی به ویژه  در منطقه بشاگرد از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی خودداری شود.

 

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، در ادامه تشریح کرد: از لحاظ دمایی تغییرات قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت، از روز جمعه در برخی نقاط استان افزایش 1 تا 2 درجه ای دما پیش بینی می شود.

عارفی در پایان اضافه کرد: صبح پنجشنبه کاهش سرعت بادهای جنوب شرقی در تنگه هرمز و دریای عمان/بعدازظهر پنجشنبه افزایش سرعت بادهای شمال غربی در جزایر غربی استان (کیش و لاوان ) و متلاطم شدن خلیج فارس، مورد انتظار است.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرين اخبار هواشناسي , ,
:: برچسب‌ها: رودخانه های فصلی , شهرستان بشاگرد , هواشناسی بشاگرد , هرمزگان , بندرعباس , باران ,
تاریخ : جمعه 24 مرداد 1399
بازدید : 332
نویسنده : فــردیـن احـمدی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت:راه‌اندازی کسب و کارهای اشتغالزا در شهرستان بشاگرد با همکاری استانداری هرمزگان و بسیج سازندگی استان کلید خورد.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از قدس انلاین  رضا مدرس خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه در سطح کشور منعقد شده و در هرمزگان با هماهنگی و همکاری خوبی که میان استانداری هرمزگان، فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) و فرمانده بسیج سازندگی استان وجود دارد طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پیش می‌رود.

وی اضافه کرد: هم‌افزایی ظرفیت‌های مشترک برای توسعه زیر ساخت های فنی و عمرانی و خدماتی در راستای کمک به رونق اشتغال کارآفرینی و توسعه اقتصادی در شهرستان بشاگرد موضوع تفاهم صورت گرفته است.

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: رونق اشتغال , توسعه اقتصادی بشاگرد , کارآفرینی , اشتغالزایی , شهرستان بشاگرد , عصربشاگرد ,
تاریخ : جمعه 24 مرداد 1399
بازدید : 445
نویسنده : فــردیـن احـمدی
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد گفت: واژگونی خودرو جان ۲ نفر را در بشاگرد گرفت.

به گزارش عصر بشاگرد؛عبدالعظیم احمدپور کریانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بشاگرد گفت: یک دستگاه خودرو سواری سمند در خروجی شهر سردشت واژگون شد.
وی افزود: طی تماس تلفنی با همکاران اورژانس ۱۱۵ گوهران و اطلاع حضوری به همکاران بیمارستان مبنی بر واژگونی خودرو در سردشت، تیمی متشکل از تکنسین فوریت های پزشکی شهرستان و کادر بیمارستان به محل حادثه اعزام و مصدومین را به بیمارستان شهر سردشت انتقال دادند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد اظهار داشت: در این حادثه ۵ نفر از سرنشینان خودروی سواری سمند مصدوم شدند که متاسفانه یک نفر بر اثر شدت جراحات در لحظات ابتدایی جان خود را از دست داد.
احمدپور کریانی تصریح کرد: ۴ نفر از مصدومان با همکاری اورژانس هوایی و بالگرد نیروی دریایی سپاه به مرکز استان اعزام شدند که متاسفانه یکی دیگر از مصدومین در بندرعباس جان خود را از دست داد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار حوادث , ,
:: برچسب‌ها: حوادث رانندگی , تصادف , بشاگرد , اورژانس هوایی , گوهران , واژگونی سمند ,
تاریخ : جمعه 17 مرداد 1399
بازدید : 397
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری هرمزگان:

 مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری هرمزگان گفت: دولت توجه ویژه‌ای به عمران و آبادانی و توسعه منطقه محروم بشاگرد داشته و تاکنون اقدام‌های مناسبی در حوزه‌های مختلف بویژه راه روستایی صورت گرفته است.

به گزارش عصر بشاگرد؛ محمد احمدی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری بشاگرد افزود: بشاگرد جز ۳۱ شهرستان کم برخوردار کشور است که در این دولت طرح‌های خوبی در حوزه توسعه راه‌های روستایی، آبرسانی، انرژی و ارتباطات در این منطقه درحال اجرا و یا به بهره برداری رسیده است.
وی همچنین بر همکاری همه اداره ها و دستگاه های اجرایی بشاگرد با فرمانداری درجهت بارگذاری مستندات شاخص‌های صدگانه توسعه شهرستان که مورد تاکید وزارت کشور است، تاکید کرد.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری هرمزگان همچنین در دیدار باامام جمعه بشاگرد  از اتحاد، همدلی وتعامل بسیارخوب وی و همچنین مطالبه گری منطقی ایشان درجهت حل مشکلات مردم این منطقه قدردانی کرد.
احمدی ابرازداشت: نظارت و بازرسی‌های مستمر اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری هرمزگان در راستای سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع وحقوق شهروندی باهمت و تلاش بیشتری در بشاگرد انجام خواهدشد. 
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری هرمزگان به همراه تیم‌های بازرسی در سفر یک روزه به بشاگرد ضمن دیدار باامام جمعه، فرماندار و حضور در نشست شورای اداری؛ از چندین طرح اقتصادی این شهرستان نیز در راستای جهش تولید بازدید کردند.
در ادامه این سفر تیم‌های بازرسی اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری هرمزگان از بنیادمسکن، شبکه بهداشت ودرمان وبانک کشاورزی بازدید کرده و ضمن گفت وگوی مستقیم بامردم، عملکرد اداره‌های مربوطه را بررسی و توصیه‌های لازم جهت برطرف شدن نواقص و ارائه خدمات بهتر به مراجعه کنندگان انجام گرفت.

 

 

شهرستان بشاگرد که در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده از جمله مناطق کم برخوردار می‌باشد که البته در سال‌های اخیر گام‌های خوبی در جهت توسعه و عمران این منطقه برداشته شده است. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: دولت تدبیر و امید , بشاگرد , هرمزگان , رونق اقتصادی , محمد احمدی , عصربشاگرد ,
تاریخ : جمعه 17 مرداد 1399
بازدید : 797
نویسنده : فــردیـن احـمدی

یک زوج بشاگردی به‌مناسبت دهه امامت و ولایت به ساده‌ترین شکل ممکن به خانه بخت رفتند.

                                      

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرگزاری فارس ، علی زارعی و رقیه زارعی اهل روستای بلبل‌آباد بشاگرد در یک اقدام قشنگ و زیبا به ساده‌ترین شکل ممکن ازدواج کردند.

این زوج جوان فقط پنج مهمان را به مراسم عروسی خود دعوت کرده بودند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان بشاگرد در همین رابطه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: به‌مناسبت دهه امامت و ولایت ۵۰ زوج بشاگردی به‌صورت ازدواج ساده و آسان به خانه بخت می‌روند.

ابراهیم صفری‌پور اظهار داشت: از این تعداد ۱۳ زوج در روستای نیک‌دشت، ۵ زوج در درجگ، ۵ زوج در براهنگ، ۵ زوج در تیسور، ۵ زوج در گرهون، ۴ زوج در بلبل‌آباد، ۳ زوج در کوه‌حیدر، ۳ زوج در سیت و مرنگ، ۳ زوج کمدارک، ۲ زوج در گوئن و ۲ زوج در شهرک مطهر در این ایام ازدواج می‌کنند.

وی افزود: تمامی این مراسمات به‌صورت خانوادگی و خیلی ساده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

صفری‌پور تصریح کرد: این برنامه با همکاری کمیته امداد بشاگرد، طلاب حوزه علمیه حضرت صاحب‌الزمان(عج) و گروه جهادی محبین‌الائمه و خیرین از عید قربان شروع و تا عید غدیر برگزار می‌شود.

رئیس ورزش و جوانان بشاگرد در پایان خاطرنشان ساخت: به تمامی این ۵۰ زوج‌ جوان جهیزیه اهدا می‌شود.

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: ازدواج کرونایی , بشاگرد , کرونا , هفته امامت و ولایت , هفت مهمان , عیدقربان , خبرنگار , عصربشاگرد ,
تاریخ : جمعه 17 مرداد 1399
بازدید : 367
نویسنده : فــردیـن احـمدی

هفتدهم مرداد روز خبرنگار برهمه همگاران عزیز در رسانه های ایران، بخصوص خبرنگاران استانی که صدای رسای مردم شریف ایران اند مبارک 

خبرنگاران طلایه داران توسعه و پیشرفت، قاصدان امین، راویان صدیق، دیده بانان جامعه، پرچمداران وادی آگاهی و معرفت هستند که با شجاعت و رعایت اخلاق حرفه‌ای در تنویر افکار عمومی، صیانت از حقوق مردم، شفافیت و نقد منصفانه تلاش می‌کنند.

هفدهم مرداد ۱۳۷۷ "محمود صارمی" خبرنگار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزارشریف افغانستان به دست تروریستهای جاهل به شهادت رسید. 

شورای فرهنگ عمومی جمهوری اسلامی ایران این روز را با نام "روز خبرنگار" در تقویم رسمی کشور ثبت کرده است.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: روز خبرنگار , راویان صدیق , آگاهی , هفتدهم مرداد , فردین احمدی , عصر بشاگرد ,
تاریخ : جمعه 17 مرداد 1399
بازدید : 344
نویسنده : فــردیـن احـمدی

رهبر انقلاب به مناسبت فرا رسیدن دهه پر نور ولایت و عید سعید غدیرخم، تعداد ۳۵۰ دستگاه یخچال را به مردم بشاگرد اهدا کردند.  


با عنایت ویژه مقام معظم رهبری به مناطق محروم استان هرمزگان خصوصا شهرستان بشاگرد، تعداد ۳۵۰ دستگاه یخچال اهدایی از جانب معظم له به خانواده‌های بشاگردی اهدا شد.

به گزارش عصر بشاگرد، روابط عمومی منطقه یکم ندسا اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن دهه پر نور ولایت و عید سعید غدیرخم، تعداد ۳۵۰ دستگاه یخچال را به مردم بشاگرد اهدا کردند. 

این هدیه رهبر معظم انقلاب به واسطه منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مردم بشاگرد رسانده شد.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: دهه ولایت , اهداء رهبری , بشاگرد , غدیرخم , شهرستان بشاگرد , عصربشاگرد , فردین احمدی ,
تاریخ : شنبه 4 مرداد 1399
بازدید : 569
نویسنده : فــردیـن احـمدی

بارندگی مونسون شهرستان بشاگرد درفصل تابستان باعث قطع برق روستای تریش بشاگرد شد.

 

حسن دیوان زاده رئیس شورای اسلامی روستایی تریش تلفنی با خبرنگار عصر بشاگرد گفت قطعی برق روستای تریش بیش از یک هفته می‌گذرد ولی هنوز مرتفع نگردیده و مردم این روستا در خاموشی مطلق هستند.
 
آقای حسن دیوان زاده افزود بدلیل باران های تابستانی این منطقه مسیر ارتباطی با مشکلات فراوانی همراه هست و تردد خودرو به سختی انجام میگردد.
 
وی خاطر نشان کرد و گفت دو عدد ترانسفورماتور برق موجود در روستا بدلیل رعد و برق از کار افتادن و همین باعث قطعی برق یک هفته‌ای روستای شده است .
 
دیوان زاده افزود بدلیل نبود راه ارتباطی یکی از ترانسفورماتور برق وارد روستا شده است ولی بدلیل کمبودات هنوز وصل نگردیده و برق روستا هنوز قطع است.
 
وی در پایان افزود از مسئولین محترم مربوطه استانی تقاضا می شود برای رفع مشکلات مذکور اقدامات لازم  را به عمل آورند تا مردم این روستاها با خیال آسوده با مرکز شهرستان رفت و آمد داشته باشند و هم خانوارهایی که برق ندارند از این نعمت بهره مند شوند.
 
از مهم‌ترین محصولات کشاورزی که در این روستا تولید می‌شود خرما، سیر، باقلا، گوجه فرنگی، پیاز، گشنیز، نارنج، لیمو، هندوانه، طالبی و بادمجان را می‌توان نام برد.
 
 
انتهای پیام //
 

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: قطع برق , روستای تریش , بشاگرد , شهرگوهران , بشاگرددیوان زاده ,

**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com