عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 28 آذر 1397
بازدید : 288
نویسنده : فــردیـن احـمدی

پایگاه خبری عصر بشاگرد گزارش می دهد؛

چند سالی است که خمینی‌شهر بشاگرد به همت جوانانش مدرسه‌ای دارد که گرچه هنوز درخور مردم نیست اما ریسمانی‌ شده برای رساندن بچه‌های بشاگرد به آرزوهای بزرگ‌شان. بشاگرد را بشاگردی‌ها می‌سازند.

حیرت‌آور است اگر بدانیم بشاگرد منطقه‌ای است با وسعتی 20 برابر شهر تهران که جمعیت کنونی‌اش حدود 70هزار نفر است. هر تکه از زمین خدا، محصولی دارد طبیعی و متناسب با آن اقلیم. پس حیرت‌آور نیست که بَشگرد هم سیر اعلا و انبه‌ای شیرین‌تر و متفاوت با انبه پاکستان داشته باشد.

حیرت‌آور این است که چگونه می‌توان چنین جایی بهره‌اش از اخبار و رسانه «هیچ» باشد! پوشش گیاهی منطقه بسیار خاص و نادر است اما زنان بشاگرد، که زنانگی‌شان را نسل به نسل حفظ کرده‌اند، ساقه‌های همان تک‌گیاه وفادار را رها نکرده‌اند.

حصیرها را در اشکال زیلو و زنبیل و گلدان و هرچه فکرش را می‌کنید، به هم می‌بافند و از هیچ، هنر می‌آفرینند. بافتن پیشه مردان بشاگرد هم هست چون تاریخ منطقه با کَپَر گره خورده و حتی هنوز هم کَپَر، خانه مردم است. نمی‌دانم مسکن هم هست یا نه!

منطقه اما بی‌بهره از هنر مرسوم اهل هرمزگان و میناب هم نیست. انواع رودوزی مثل گلابتون‌دوزی و سوزن‌دوزی با تنوعی باورنکردنی از نخ‌هایی که هر کدام از ذوق زنانه، صاحب نام و نشان شده‌اند: اشک عروس، ستاره دنباله‌دار، نوار قلب، سر کوچه منتظرم!، هفت‌پله تا دادگاه! و اسامی غالبا محلی که متاثر از وقایع سیاسی اجتماعی کشور تغییرنام داده‌اند.

آنچه اهمیت دارد تعصب بومی مردم به‌ویژه زنانی است که برای حفظ میراث خود در تلاش هستند. شاید باورکردنش دشوار به نظر برسد اما در بشاگرد در روستایی به نام «وی» به همت روحانی روستا در کنار مسجد، کارگاهی ایجاد شده که زنان آنجا مشغول حصیربافی هستند. از آنچه زمین در اختیارشان گذاشته با دست‌ها و افکار خلاق‌شان صنایع‌دستی می‌سازند تا جایی که در این روستا نرخ بیکاری به صفر رسیده است.

اتفاقی که از دیگر نقاط منطقه هم دور نیست! تنها مساله قابل‌توجه برای به راه افتادن این دو هنر بومی آن دیار یافتن بازار مناسب و ایجاد پل ارتباطی با مصرف‌کننده این محصولات است. «مدرسه جهادی خواندن» تلاش می‌کند اولا این باور را در مردم منطقه زنده کند که در راستای آرمان «بشاگرد را باید بشاگردی بسازد» باید توجه مضاعف به سرمایه‌های محیطی و انسانی بوم آنجا داشت.

ثانیا از امسال تمرکز خواهد کرد بر تاسیس گرایش حصیربافی و سوزن‌دوزی در رشته کار و دانش مقطع دبیرستان تا در آینده نزدیک بشاگرد یکی از قطب‌های علمی،عملی این دو هنر باشد.

در حال حاضر شبکه ارتباطی تولیدکنندگان در روستاها درحال شکل‌گیری است و از همین طریق سفارش می‌پذیرند و چرخه تولیدشان می‌گردد.

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: بشاگرد منطقه ای وسیع , بیست برابرتهران , پل ارتباطی , هنرمندان بشاگرد , سیر و انبه شیرین بشاگرد , پاکستان , هنر بومی بشاگرد , حصیر بافی , عصر بشاگرد , خبر داغ ,
تاریخ : چهار شنبه 28 آذر 1397
بازدید : 434
نویسنده : فــردیـن احـمدی
عضو شورای شهر گوهران بشاگرد عنوان کرد؛
 
 زیر ساخت های نامناسب مخابراتی تیدیل به یکی از اصلی ترین معضلات گوهران بشاگرد شده که ادارات دولتی مردم را با مشکلات عدیده ای رو به رو کرده است.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرگزاری بسیج هرمزگان،گوهران یکی از دو شهر بشاگرد و قدیمی ترین مناطق این شهرستان به شمار می رود و این شهر که در گذشته هم به عنوان یکی از مناطق اصلی بشاگرد محسوب می شد میزبان دستگاه های دولتی بسیار بود و مردم برای انجام امور اداری به این شهر سفر می کردند،قلعه، مسجد و گورستان های تاریخی این شهر سندی بر قرمت و فرهنگ این شهر و مردمان است.

گوهران با وجود شهر شدن همچنان گذشته از مشکلات زیر ساختی بسیاری رنج می برد که سال ها در سایه بی توجهی ها به حال خود رها شده و شاید نمونه آن را در هیچ شهر دیگری نتوان دید.

فقر شدید زیرساخت های مخابراتی گوهران

زیر ساخت های نامناسب مخابراتی تیدیل به یکی از اصلی ترین معضلات گوهران بشاگرد شده که ادارات دولتی و مردم را با مشکلات عدیده ای رو به رو کرده است.

مشکلات ارتباطی و خطوط تلفن های همراه و خانگی در حال حاضر یکی از اصلی ترین معضلات شهرستان بشاگرد به شمار می روند و از حدود ۱۸۰ روستای این شهرستان فقط مردم یک روستای آن به اینترنت دسترسی دارند.

با توجه به اینکه مخابرات و اپراتور های تلفن همراه با ارائه خدمات به مشتریان درآمد زایی می کنند، تعلل این نهاد ها برای خدمت گذاری هیچ توجیح منطقی ندارد.

فرسودگی خطوط مخابراتی و عدم واگذاری انشعابات جدید به مشتریان باعث قطعی مکرر اینترنت در این شهر شده که کار دستگاه های دولتی را مختل کرده است.

از طرفی مردمی که کیلومتر ها مسیر خاکی و پر خطر را برای انجام اداری خود به این شهر سفر می کنند را هم با مشکلاتی مواجه کرده است که مجبورند زمان و هزینه بسیاری را برای انجام امورات خود صرف کنند.

حسین روشن رأی، عضو شورای شهر گوهران بشاگرد در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به خدمات ضعیف مخابراتی در شهر گوهران بشاگرد اظهار کرد:  تا قبل از زلزله سال ۱۳۹۲ مخابرات گوهران بیش از ۵۰۰ اشتراک داشته که بعد از زلزله بیش از ۹۵ درصد این اشتراکات از بین رفت.

این عضو شورای شهر گوهران افزود: بیش از پنج سال است که مدار اصلی خطوط مخابرات در شرایط نامناسبی رها شده و در مسیر تردد خودرو ها است که در معرض قطعی کامل قرار دارد.

روشن رأی به قطعی مکرر اینترنت اشاره کرد و گفت: با توجه به انتقال مرکز شهرستان به شهر سردشت، اما همچنان برخی از دستگاه های دولتی در این شهر مستقر بوده که قطعی اینترنت کار آن ها را مختل کرده است.

وی ادامه داد: بانک، هلال احمر، نیروی انتظامی، آموزش پرورش و …



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , فن آوري و ارتياطات , ,
:: برچسب‌ها: مخابرات بشاگرد , گوهران بشاگرد , اینترنت , زیرساخت مخابراتی , همراه اول , ایرانسل , اپراتور , دکل مخابراتی , سردشت بشاگرد , عصر بشاگرد , بخش گوهران ,
تاریخ : چهار شنبه 28 آذر 1397
بازدید : 754
نویسنده : فــردیـن احـمدی
روستای بلبل آباد بشاگرد این روزها شاهد تلاش های بی وقفه جهادگران در احداث سیل بندی بود که تمامی مصالح بکار رفته در آن از طریق هزینه شخصی تامین شده است.

 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرگزاری هرمز؛ بلبل آباد روستایی در دهستان جکدان بخش مرکزی شهرستان بشاگرد قرار دارد که  با وجود جاده ها و راه های خطرناک برای  رسیدن به این روستا باید مسافت طولانی را طی کرد.

براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۹۵ این روستا ۷۹۷ نفر جمعیت و ۱۷۰ خانوار تشکیل داده است که درمیان سایر شهرها و روستاهای هرمزگان اهالی این دیار به مردمان سخت کوش و پرتلاش  و خود روستا به نام پاکترین روستا در کشور شناخته می شوند.

قرار گرفتن این روستا در میان تپه های بشاگرد سبب شده است تا نسبت به سایر مناطق هرمزگان در معرض بارش های شدید باران و تگرگ قرار می گیرد به نحوی که آب رودخانه طغیان کرده که آبگرفتگی معابر و قطع راه های مواصلاتی را به دنبال دارد.

از آنجایی که این روستا از جمله روستاهایی است که در موقعیت تپه ای قرار گرفته است لذا احداث سیل بند برای ساکنان این منطقه از ضروریات زندگی در فصولی است که باران مهمان آن می شود.

همانطور که از نام سیل بند بر می آید مهم ترین و عمده ترین عملکرد آن هدایت آب های روان و جلوگیری از گسترش سیلاب در مناطقی است که با در فصل های مختلف سیل با بارش باران روبرو می شوند.

از آنحایی که بشاگرد و روستاهای آن از قدیم الایام به عنوان یکی از نقاط محروم کشور شناخته می شوند و از بیشتر امکانات و ابتدایی ترین حقوق شهروندی محروم هستند لذا مردمان این دیار برای برطرف کردن برخی از احتیاجات زندگی خود آستین های خود را بالا زده اند.

گروه جهادی  شهید زارعی بلبل آباد بشاگرد از ابتدای شکل گیری تا کنون تلاش کرده است تا با استفاده از بسیجیان مومن ومتعهد غبار محرومیت را از چهره روستای خود و سایر مناطق محروم کشور کنار بزند در همین راستا شاهد اقدامات این گروه در عرصه های مختلف فرهنگی و عمرانی بوده ایم.

احداث خوابگاه مدرسه راهنمایی شهرک مطهر بشاگرد،ساخت ۳۰ عدد سرویس بهداشتی و حمام در سلاس باباجانی کرمانشاه، راه اندازی صندوق قرض الحسنه کارگشایی مشاغل کوچک خانگی، احداث سیل بند های کشاورزی و کمک در ساخت منازل مسکونی از فعالیت های این گروه جهادی است.

با توجه به اینکه اعضای این گروه جهادی در روزهای اخیر شاهد تلاش یکی از اهالی روستای بلبل آباد در احداث سیل بند بود لذا به یاری هموطن خود شتافتند تا هر چه سریعتر قبل از وقوع بارش باران و سیلاب آن را به اتمام برسانند.

محسن زارعی، مسئول گروه جهادی شهید زارعی بلبل آباد بشاگرد در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اقدامات این گروه جهادی در روزهای اخیر اظهار کرد: احداث سیل بند در روستا از فعالیت مهم جهادگران در امر همیاری و کمک رسانی به همنوعان است.

وی با اشاره به تهیه مصالح موردنیاز برای احداث این سیل بند گفت:تمامی مصالح بکار رفته شده برای احداث این سیل بند توسط فرد مورد نظر تامین شده است.

زارعی تاکید کرد:  هیچ کدام  از ارگان ها و سازمان های دولتی حتی در خرید و ارسال یک پاکت سیمان نقشی نداشته اند.

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: جهادگران , احداث سیل بند , جکدان , بشاگرد , تلاش بی وقفه , بسیج , تپه های بشاگرد , بلبل آباد , هرمزگان , مناطق هرمزگان , عصر بشاگرد , سردشت بشاگرد ,
تاریخ : سه شنبه 27 آذر 1397
بازدید : 362
نویسنده : فــردیـن احـمدی

داستان های تکراری و نتجیه گیری تکراری هیچگاه کمکی به بهبود وضعیت رفاهی٫اجتماعی شهرستان بشاگرد نکرده است.

پایگاه خبری عصر بشاگرد ؛منطقه بشاگرد در دورترین نطقه هرمزگان و در 268 کیلومتری استان هرمزگان قرار گرفته است؛این شهرستان در سال 87  از بخش به شهرستان ارتقا٫ یافت ولی تاکنون تجهیزات زیر بنای ٫رفاهی و اجتماعی در حد بخش بر روی زمین مانده است.

یکی ازمهم ترین معادن های شهرستان بشاگرد، که در بخش شمالی این منطقه قرار دارند می توان معادن آهک، آهن، سنگ نمک، پنبه نسوز، خاک سرخ، گوگرد، کرومیت، سنگ گچ، تالک و منگنز را نام برد

صنایع معدنی در جوامع پیشرفته و موتور محرک پیشرفت در کشورهای درحال توسعه اند. بسیاری از خدمات و نیازهای اساسی انسانها را صنایع تامین میکنندبنابراین توسعه صنایع در هر جامعه امری اجتناب ناپذیر است.

آنچه که سبب عدم دستیابی به جایگاه اصلی بخش معدن در کشور نشده است، وجود نفت در ایران است. وابستگی به نفت و گاز در طول سالیان همواره دولتها را علاقه مند به سرمایه گذاری بیشتر در این زمینه کرده و از توجه به بخش معدن بازداشته است، اما باید به این نکته توجه داشت که ذخایر نفتی جهان به سرعت در حال مصرف شدن است و برطبق تخمینهای انجام گرفته ذخایر نفتی اکثر کشورها تا 40 سال دیگر به پایان خواهد رسید.

در سال 92 بر اثر زلزله تعداد زیادی از خانه های مسکونی روستانشینان این منطقه در اثر رانش زمین از بین رفت و مردم روستانشین تمام زندگی خود را از دست دادند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در سال92 سفری به بشاگرد داشت از روستاها بازدید و همه مردم روستا در به عینه دیدند و تمام مشکلات که مردم دست و پنچه نرم می کردند را  شاهد بود حتی خانوادهای  که تمامی زندگی خود از دست داده بودند سهم آقای لاریجانی تنها مشاهده وضعیت مردم بود و دیگر هیچ ..

  حضور دکتر لاریجانی هیچ نمی تواند در بشاگرد تغییر ایجاد کند و زمینه ای برای ترقی و پیشرفت باشد ونخواهد بود بلکه همت و تلاش در اراده خدمت به مردم می تواند زمینه های پیشرفت باشد.

در این ینج سال و نیم  نه دولت kتوانسته نیازها و گرفتاری و بحران های اجتماعی و رفاهی مردم را تسلی دهد و نه حضور یک مقام دیگر در بشاگرد، درصوتی که بشاگرد در بحران شدید بی آبی قرار دارد و نبود آب شرب در مرکز شهرستان داد مردم را بدلیل فقدان آب آشامیدنی درآورده هیچ برنامه ای از سوی دولت و مجلس جهت برون رفت این مشکل حیاتی دیده نشد.

تولیت آستان قدس رضوی در شرایط بی آبی در بشاگرد در سال 97 با اهدا دو دستگاه تانکر آبرسان تا حدودی توانست مردم را از وضعیت فعلی رهایی بخشد٫ تا قبل از اهدا از سوی استان قدس رضوی تنها یا یک دستگاه تانکر تامین آب شرب 104 روستا انجام می گرفت.

از شعار دهی پرهیز کنید که با شعار پنج سال و نیم مملکت را فلج کرده به شعارتان عمل کنید، به عمل کار برآید نه سخن

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: شعار؛فرمانداربشاگرد؛بشاگرد؛تولیت آستان رضوی؛بی آبی , مجلس شورای اسلامی , دولت دوازدهم , وعدههای توخالی , مردم , بی عدالتی , عصر بشاگرد ,
تاریخ : چهار شنبه 21 آذر 1397
بازدید : 390
نویسنده : فــردیـن احـمدی

زندگی مردم منطقه محروم بشاگرد

 بشاگرد منطقه ای دور افتاده در استان هرمزگان که شامل ده‌ها روستا به مرکزیت شهرستان سردشت می‌باشد.
 

به گزارش عصر بشاگرد؛ روستاهای منتهی به سردشت فاقد جاده آسفالت هستند لذا خانه‌های اکثر روستاییان کپری بوده و به دلیل بعد مسافت و نبود جاده هموار امکان حمل مصالح و ساخت خانه به سختی امکان پذیر است.

مردم بشاگرد مسلمان و شیعه مذهب‌اند. کشاورزی در روستاهای بشاگرد به دلیل خشکسالی از رونق افتاده و نیز مردم به دلیل ضعف شدید بهداشت و درمان و مصرف آبهای آلوده با انواع بیماری‌های عفونی و کلیوی دست به گریبانند.

آموزش و پرورش در این مناطق بسیار ضعیف است و دانش آموزان به دلیل ضعف آموزش تصویر روشنی از آینده خود ندارند لذا کمتر دانش‌آموزی وارد مرحله دانشجویی می‌شود. متاسفانه بیشتر دختران تنها تا کلاس ششم امکان ادامه تحصیل دارند.

کودکان بیشتر روستاهای بشاگرد به دلیل فقر مالی خانواده دچار سوء تغذیه بوده و زنان از آغاز دوره بارداری تا زایمان به دلیل نبود مرکز درمانی دوره سخت و خطرناکی را طی می‌کنند.

کودکان و زنان زیادی در روستاهای بشاگرد بی سرپرست و فقیرند. کامل شدن جاده نیمه کاره منتهی به روستاهای بشاگرد تا حد زیادی مشکلات روستاییان را بهبود خواهد بخشید. 

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: فقر , بشاگرد؛آب آشامیدنی؛عقب افتاده ازپیشرف٫هرمزگان , دیار مردان , زندگی مردم , روستاهای بشاگرد , محرومین , سردشت بشاگرد , عصر بشاگرد , اخبار داغ , زود نیوز ,
تاریخ : چهار شنبه 21 آذر 1397
بازدید : 370
نویسنده : فــردیـن احـمدی

سدهای سنگی ملاتی بخش گوهران بشاگرد متلق به 3 سال پیش است 

 

به گزارش عصر بشاگرد؛طی روزهای گذشته خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر آبگیری سدهای بخش گوهران بشاگرد٫ این سدها در سه سال پیش ساخته شده است و در حال حاضر در اثر باران و جاری شدن رودخانه پر از ماسه و سنگ شده اند و جای برای ذخیره آب برای تامین روستاهای زیر دست موجود نیست.

تمام سدهای ساخته شده در منطقه بشاگرد در سالهای پیش ساخته شده است و هیچ سدی در یکسال گذشته ساخته نشده است، متاسفانه برخی رسانه ها و مسئولین خبرهای را تیتر می کنند که هیچ گونه صحت و ثوقی در آن خبر دیده نمی شود.

متاسفانه در شهرستان بشاگرد بدلیل نبود نظارت چندین آب بند ساخته شده است که استفاده ی ندارند بلکه در حال حاضر مملو از خاک و شن هستند که جای برای ذخیره آب روستانشیانان ندارند، در هیچ کدام از این آب بندها استناندار های سد سازی رعایت نشده است و تنها برای هدر رفت سرمایه ملی و بودجه های اختصای هزینه های صورت می گیرد و دلالان و واسطه گر ها باعث نابودی این ردیف بودجه ها می شوند.

این سازهای سنگی و ملاتی تنها یک سازه هستند و هیچ تشابهی با یک سد ندارند بلکه بیشتر به آب بند های قدیمی شباهت دارند٫ و هیچ شباهتی به سد ندارند و این آب بندها اکثرآ رسوب گیر هستند که هیچ استفاده ای برای ساکنین و روستانشیان را ندارد.

 شهرستان بشاگرد سه سد بزرگ جگین، سد تنگ سهران و سد درنگ مدو را در خود جای داده است.

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: آب بند , سدجگین آبخیز داری , بشاگرد , بخش گوهران , بشاگردرسوب گیر , روستاهای بشاگرد , پوسمن , خبر بشاگرد؛زود نیوز , خبرداغ ,
تاریخ : دو شنبه 19 آذر 1397
بازدید : 231
نویسنده : فــردیـن احـمدی

رئیس شورای شهرستان بشاگرد با تاکید براینکه اجرای پروژه آبرسانی از سد جگین هرگز تمامی ندارد خواستار تسریع در روند اجرای کار شد.

یعقوب داد علی زاده با اشاره به اینکه بشاگرد منطقه ای کوهستانی دارای رودخانه های فصلی و سیلابی زیادی است گفت: این شهرستان تنها منطقه ای در استان هرمزگان است که در چهارفصل آن بارندگی وجود دارد و آبهای جاری شده ناشی از رودخانه ها و سیلابها به سد جگین سرازیر می شوند.

به گزارش عصر بشاگرد؛ داد علی زاده بیان داشت: سد جگین یکی از بلندترین سدهای غلتکی بتنی خاورمیانه محسوب می شود که ظرفیت آبگیری آن بیش از ۳۲۰میلیون مترمکعب است و در حال حاضر هم وضعیت مطلوبی دارد.

رئیس شورای شهرستان بشاگرد عنوان کرد: ۳۲۰میلیون متر مکعب ذخیره آبی مناسبی در سد جگین برای مردم دو شهرستان بشاگرد و جاسک است اما بعد از گذشت سالها از اجرای این پروژه  شهرستان بشاگرد تحت تاثیر بحران بی آبی قراردارد و آبرسانی به مردم و روستاها به صورت سیار  با تانکر صورت می گیرد.

داد علی زاده گفت: تامین آب شرب مردم با تانکر جوابگوی گذر زندگی روزانه آنها نیست و آنها با کمترین برخورداری  از آب شرب مواجه هستند......

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: اخبار بشاگرد؛اختصاص 50 میلیارد , طرح آبرسانی , بشاگرد , کشاورزی بشاگرد , سدجگین , هرمزگان ,
تاریخ : پنج شنبه 8 آذر 1397
بازدید : 301
نویسنده : فــردیـن احـمدی

استاندار هرمزگان دستور رسیدگی داد:

استاندار هرمزگان با صدور دستوری به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خواستار بررسی و برخورد قانونی با پلیس خاطی در موضوع برخورد نامناسب فیزیکی با جوان بشاگردی شد.
 
به گزارش عصر بشاگرد، در پی ضرب و شتم یک جوان بشاگردی توسط مأمور نیروی انتظامی، دکتر فریدون همتی استاندار و رئیس شورای تأمین استان هرمزگان دستور بررسی فوری این موضوع و برخورد با خاطیان را به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان صادر کرد.
 

استاندار هرمزگان در این دستور تأکید نموده است، مأموران نیروی انتظامی در مناطق مختلف استان خدمات بسیاری را در راستای تأمین امنیت مردم ارائه می‌کنند و امنیت مناسب استان مرهون تلاش‌های این نیروی خدوم است، اما بروز چنین رفتارهایی موجب تخریب وجهه این نیرو می‌شود و باید ابعاد مختلف آن به‌سرعت موردبررسی قرار گرفته و گزارش برخورد قانونی با افراد خاطی به‌سرعت ارائه شود.

 

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: پلیس هرمزگان،استاندارهرمزگان٫نیروی انتظامی،برخورد فیزیکی،جوان بشاگردی،مامورانتظامی،دکترهمتی ,
تاریخ : چهار شنبه 7 آذر 1397
بازدید : 451
نویسنده : فــردیـن احـمدی

به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد یک مامور نیروی انتظامی با لگد یک جوان را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و اگر مردم آنجا نبودند دور از ذهن نبود که به این کار غیرقانونی خود ادامه بدهد.

 

این اتفاق در شهرستان سردشت بشاگرد رخ داده باعث تاسف همه شده است و دوباره کانال های تلگرامی معاند کاسه داغ تر از آش روی این اتفاق مانور سیاسی می دهند.

این نکته را نباید فراموش کرد که مردم شرق هرمزگان دچار خیلی از محرومیت های زیست محیطی و اجتماعی هستند و ما نباید به این رفتارهای نامناسب دردی به دردهای آنها اضافه کنیم.

 

انتهای پیام//

 

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: کتک خوردن،نیروی انتظامی،شهرستان بشاگرد،سردشت بشاگرد،محرومیت،ایران ؛هرمزگان ,

**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 1609
بازدید کل : 125055
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com