عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 16 اسفند 1394
بازدید : 216
نویسنده : فــردیـن احـمدی
شايد اگر از خيلي ها سوال کنن که مهم ترين علت طلاق چيه؟ مواردي همچون مشکلات اقتصادي، دخالت هاي خانوادگي، اعتياد، خيانت، پرتوقعي، چشم و هم چشمي و موضوعاتي مثل اين ها رو بيان کنن. البته که اينها موارد مهميه و هر کدومشون مي تونه زندگي رو به کدورت و فروپاشي بکشونه. اما هيچ کدوم نمي تونه مهم ترين علت طلاق به حساب بياد. اون چيزي که بيش از هر عاملي زندگي ها رو به متارکه و جدايي مي رسونه، " لجبازيه". اگه لجبازي نباشه، خيلي از مشکلات بزرگ قابل حله و اگه لجبازي باشه، يه مشکل کوچک مي تونه منجر به گرفتاري هاي بزرگ و نابودي يک زندگي بشه. لجبازي غالباً در مقام تلافي و انتقامه که شخص وقتي يک برخورد بد رو مي بينه درصدد اين برمياد که بدي رو با بدي جواب بده. به اين جمله ها دقت کنين: * « حالا که با خانواده ي من چنين برخوردي داشتي، صبر کن تا خانواده ات بيان!!!» * « حالا که جلوي ديگران آبروي من رو بردي، پيش عالم و آدم رسوات مي کنم!!!» * « حالا که اين برخورد رو با من داشتي، من هم ديگه پام رو توي خونه ي پدرت نميذارم!!!» * « و حالا که مهريه ات رو اجرا گذاشتي، اگه بميري هم طلاقت نميدم!!!» اينها برخي از ادبياتيه که بعضي از زن و شوهرهايي که با هم لجبازي مي کنن به زبون ميارن. برخي از افراد ادعاشون اينه که من آدم لجبازي نيستم اما به محض اينکه از رفتار زشت طرف مقابل شون عصباني ميشن، وارد اين بازي خطرناک و ويرانگر ميشن و لجبازي ها شروع ميشه. عمده ي کساني که بدي رو با با بدي جواب ميدن و قصد تلافي و لجبازي ميکنن، ميخوان به قول خودشون، به طرف مقابل بفهمونن که چقدر کاري که انجام داده زشت بوده و يه جورايي اون رو به سزاي عملش برسونن. اما بايد مطمئن باشيم هيچ وقت کسي با لجبازي، متنّبه نميشه و رفتار بدش رو تغيير نميده. بلکه اتفاقاً در رفتار بد خودش، اصرار و پافشاري بيشتر مي کنه. بايد مطمئن باشيم با لجبازي هر ارتباطي به کدورت و قهر و جدايي منجر ميشه و لجبازي قبل از اينکه، ضرري به طرف مقابل برسونه به خود ما آسيب ميزنه و دودش توي چشم خودمون ميره. و چقدر خوب معصومين عليهم السلام به ما فرموده اند که: « بهترين اعمال آن است که به کسي که با تو قطع کرده وصل کني، به کسي که به تو ظلم کرده، عفو کني و به کسي که تو را محروم ساخته، عطا کني.» «موفق باشيد»

:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: مهمترین علت طلاق , طلاق چیست؟زندگی بدون طلاق , جوانان امروز , مشکلات اقتصادی , مشکلات فرهنگی , فردین احمدی ,
تاریخ : یک شنبه 16 اسفند 1394
بازدید : 489
نویسنده : فــردیـن احـمدی
بشاگرد برایم فقط یک زادگاه نیست که بتوانم از آن بگذرم.من اهل بشکردم .خانه ام اما....هنوز تصویر روزها و شبهای بارانی، خانه های کاه گلی، تابستانهای داغ، بوی رطب و لیمو، خاک گندم و گلهای نوروزی، رنگ حنا و رنگین کمان، روزهای مدرسه تنبلی و کتک و باز روزهای مدرسه درس و قبولی و یاد آرزوی بزرگ شدن در کودکی را در خود میبینم.گاهی دلم برای رمازا، کلیکا، گندیکا، درا و...تنگ می شود.آن روزها چه شد؟چرا برای کودکی دلتنگ میشویم؟ یاد باد آن روزهای رفته آن روزهایی که بر ماگذشت.روزهای دلهره ترس گستاخی و امید.اکنون اما روزگار دیگریست.روزگار ما.رفتن، در راه ماندن، خواستن، توانستن، نتوانستن، بودن، شدن، نشدن.اینک ماییم، کودکانی که بزرگ شدیم، بزرگانی که کودک ماندیم، آدمهایی که می پنداریم بزرگ شده ایم و روزهای رفته را فراموش می کنیم و فراموشی گناه ماست.گاهی وقتها در مسیر خانه و دانشگاه که با راننده تاکسی گرم صحبت میشوم احساس میکنم که لهجه ام دارد زنگ می زند. من که همیشه با لهجه خودم حرف می زنم اینگونه احساس می کنم. شاید مال شرجی هوا باشد.در و پنجره ها هم دارد زنگ می زند.اکنون در جزیره کیش ساکنم. کیش اما زیباست.دریا دیدنی دارد و صدایش شنیدنی. گاهی که بر ساحل دریا راه می روم رد پایم را موج با خود می برد.موج گامهایم را نوازش میکند و احساس خوبی به من دست میدهد.ولی احساس می کنم همه چیز دارد گم می شود، فراموش می شود.از خودم می پرسم :ما که بوده ایم؟ما چه بوده ایم؟اکنون که هستیم؟چه هستیم؟ و اینکه پاسخ را در کجا می توان یافت!!!

:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: من اهل بشاگردم،زادگاه من بشاگرد،روستای تچک، کودکانی که بزرگ شدیم،فقط بشاگرد،بشکرد ,
تاریخ : شنبه 15 اسفند 1394
بازدید : 376
نویسنده : فــردیـن احـمدی
مردم روستای تجک از توابع شهرستان بشاگرد هر ساله از 27 ذی الحجه خانه و کاشانه خود را ترک و به عشق اباعبدالله الحسین در حسینه قدیمی این روستا به عزاداری و سینه زنی می پردازند.

:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , مذهبي , ,
:: برچسب‌ها: روستای تچک , ایام محرم و عزاداری , قدمت تاریخی روستای تچک , احمدخیراندیش , شرق استان هرمزگان , حسینه قدیم روستای تچک ,
تاریخ : شنبه 15 اسفند 1394
بازدید : 657
نویسنده : فــردیـن احـمدی
با گذشت ۸ ماه از نبود دهیار در روستا بانشست فوق العاده چهارعضوء شورای اسلامی روستا آقای حسن پاکاری بعنوان دهیار جدید منصوب شد.

:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: دهیار جدید روستای تچک منصوب شد , حسن پاکاری , شورای اسلامی روستای تچک , نشست فوق الاده , عصـربشاگرد , سال1394 ,
تاریخ : جمعه 14 اسفند 1394
بازدید : 366
نویسنده : فــردیـن احـمدی
مشکلات موجود باعث گله مندی اهالی این روستا به عدم رسیدگی و کم توجهی به وضعیت موجود نبود دهیار گردیده است. مردم این روستا با مشکلات عدیده ای از جمله نبود دهیاری دست و پنجه نرم می کنند.

:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: نبود دهیار در روستای تچک , گله مندی مردم روستا , شهرستان بشاگرد , روستای محروم از دهیاری , روستای تجک از توابع شهرگوهران ,
تاریخ : چهار شنبه 12 اسفند 1394
بازدید : 432
نویسنده : فــردیـن احـمدی
دهقانی فرماندار شهرستان بشاگرد در دیدار با مهندس نعیم موریان زاده مدیر بانکداری الکترونیک شعب بانک کشاورزی استان و درمحمد نظری رئیس بانک کشاورزی شهرستان که در محل دفتر فرماندار برگزار گردید. دراین دیدار ابتدا درمحمد نظری رئیس بانک کشاورزی شهرستان گزارشی از ارائه خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی دراین شهرستان ارائه نمود.

:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار اقتصادي , فن آوري و ارتياطات , ,
:: برچسب‌ها: بانک کشاورزی بشاگرد،احداث باجه جدید در شهرستان بشاگرد،فرمانداربشاگرد،دستگاه پوز برای همه مغازه داران ,
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
بازدید : 515
نویسنده : فــردیـن احـمدی
محمود بهمنی رییس بانک مرکزی از حوزه ساوجبلاغ حاجی بابایی وزیر آموزش پرورش دولت سابق از حوزه همدان فریدون عباسي رئيس سازمان انرژي اتمي دولت سابق از حوزه شیراز استانداران: بیگی تبریز، دهمرده زابل، دکتر شاعری بهشهر، حسین هاشمی تختی پور بندرعباس، زاهدي وزیر علوم کرمان، دکتر اکبر ترکی، معاون وزیر بهداشتفریدن، دکتر ساداتی نژاد، معاون وزارت علوم کاشان حبیب الله دهمرده، استاندار دولت قبل نماینده مردم زابل شد فریدون حسنوند، استاندار بوشهر در دولت قبل نماینده مردم اندیمشك، اسدالله عباسی، وزیر تعاون دولت دهم، نماینده مردم رودسر و املش.

:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: 13 نفر از کابینه دولت دهم راهی مجلس شده اند،یاران احمدی نژاد،مجلس دهم ,
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
بازدید : 313
نویسنده : فــردیـن احـمدی
شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه استان هرمزگان به پایان رسید. به گزارش عصـر بشاگرد: در حوزه انتخابیه میناب حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر به عنوان نماینده مردهرهای میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد شناخته شد. در حوزه انتخابیه بندرلنگه شامل شهرستان‌های بندرلنگه چارک و پارسیان انتخابات به مرحله دوم کشانده شد. در این حوزه "خالد زمزم نژاد" و "احمد جباری" باید در مرحله دوم با هم رقابت کنند. در حوزه انتخابیه بندرعباس شامل شهرستانهای بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر، قشم و ابوموسی رقابت میان کاندیداها داغ‌تر از سایر حوزه‌های انتخابیه بود. در این حوزه "حسین هاشمی تختی"، "محمد آشوری تازیانی" و "احمد مرادی" با کسب آرای مناسب وارد مجلس شورای اسلامی خواهند شد. در انتخابات مجلس خبرگان در استان هرمزگان "آیت الله سید روح الله صدرالساداتی" با اختلاف زیاد آرا به عنوان نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری معرفی خواهد شد.

:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: پایان شمارش آرا در حوزه های انتخابیه هرمزگان , مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی , حماسه ۷ اسفند ۹۴ ,
تاریخ : سه شنبه 4 اسفند 1394
بازدید : 515
نویسنده : فــردیـن احـمدی

تعاونی مهر رضوان میناب واقع در شهرک المهدی با یک هزار و 48 عضو از مهمترین تعاونی‌های فعال در قالب پروژه مسکن مهر در این شهرستان است که ساکنان آن به جهت عمل نکردن دولت در مقابل برخی تعهداتش در قبال آنان به شدت از وضعیت مسکن خود گله‌مند هستند؛مسکن مهر رضوان یکی از پروژه های بزرگ شهرستان و استان است و با افتتاح این پروژه به صورت کامل 1047 خانوار در میناب خانه دارمی شوند.

 عصر بشاگرد : بلاتکلیفی 60درصد از خریدان وساکنین مسکن مهر رضوان میناب

به گزارش عصر بشاگرد؛ باگذشت 5 سال از تاریخ تحویل واحدهای مسکن مهر رضوان میناب که با شعار خانه دار کردن مردم بود متاسفانه با گذشت چندین سال از تاریخ تحویل واحدهای مسکن مهر میناب هنوز بیشتر واحدهای تحویل خریداران نکردیده است و پیمانکارر پروژه مسکن مهررضوان درخواست مبلغ بیست وچهارمیلیون ریال بابت هزینه آسفالت و هزینه محوطه مجتمع مسکونی از خریداران مجتمع مسکونی درخواست کرده است.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: بلاتکلیفی 60درصد از خریدان وساکنین مسکن مهر رضوان میناب , مسکن مهر؛مسکن اجتماعی ,
تاریخ : سه شنبه 4 اسفند 1394
بازدید : 296
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 رنج بشاگرد از فقر خودپرداز و بانک/ مغازه داران از آب گل آلود ماهی می گیرند

کمبود شعبه بانکی و دستگاه خودپرداز در سردشت بشاگرد به یکی از مشکلات اساسی مردم این بخش تبدیل شده است و شهر سردشت به عنوان مرکز شهرستان بشاگرد فقط یک شعبه بانک دارد و جوابگوی نیازمندیهای شهر نیست.


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: رنج بشاگرد از فقر خودپرداز و بانک/ مغازه داران از آب گل آلود ماهی می گیرند , گلایه ونارضایتی مردم از وضعیت موجود ,
تاریخ : دو شنبه 3 اسفند 1394
بازدید : 164
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

 قفل محرومیت همچنان بر پای بشاگرد؛

شهرستانی که 80 درصد از مسیر های ارتباطی آن خاکی است

 زیر ساخت هایی نظیر جاده و راه ها در زندگی انسان ها امری مهم و دارای اهمیت است اما این در حالی که حدود ۸۰ درصد از مسیرهای ارتباطی شهرستان بشاگرد خاکی و ناهموار است.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: شهرستانی که 80 درصد از مسیر های ارتباطی آن خاکی , قفل محرومیت همچنان بر پای بشاگرد ,
تاریخ : یک شنبه 2 اسفند 1394
بازدید : 254
نویسنده : فــردیـن احـمدی

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: مطالعه آبخیزداری در حوزه های آبخیز شرق هرمزگان آغازشد.

 


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: طرح آبخیز داری درشرق هرمزگان , سد های جدید در دست ساخت , منابع طبیعی هرمزگان ,
تاریخ : شنبه 1 اسفند 1394
بازدید : 285
نویسنده : فــردیـن احـمدی

روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت: درحال‌حاضر بخشی از جامعه ایرانی، پزشکان را قشری مرفه و زیاده‌خواه می‌خوانند با دریافت‌های غیررسمی، رابطه معنوی بیمار و پزشک را تا حد زیادی خدشه‌دار کرده‌اند اما از آن‌طرف هنوز هم زیادند پزشکان که فراتر از قسم پزشکی خود، اقدامات انسان دوستانه‌ای انجانم می‌دهند که کمتر رسانه‌ای می‌شود و به چشم می‌آید.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار علمي و پزشكي , ,
تاریخ : شنبه 1 اسفند 1394
بازدید : 340
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

جاده های صعب العبور مردم بشاگرد را آسی کرده است/تحصیل مختلط دانش آموزان بشاگردی در مقطع راهنمایی 

روستای درنگ مدو در بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد هیچ جاده‌ای اعم از ورودی به مرکز بخش تا فرعی روستاها حتی یک سانتی متر زیرسازی و آسفالت نشده است.

 


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: جاده های صعب العبور مردم بشاگرد را عاصی کرده است؛آنتن دهی همراه اول , فقر در بشاگرد ,

**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 423
بازدید ماه : 1345
بازدید کل : 124791
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com