عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1398
بازدید : 764
نویسنده : فــردیـن احـمدی

سرانجام پس از ده روز بارندگی در شرق هرمزگان رودخانه جگین بشاگرد آرام گرفت و راههای ارتباطی این شهرستان موقتا بازگشایی شد.

به گزارش عصر بشاگرد؛ در همين ارتباط کاظمي مدير راهداري جاسک در گفتگو با خبرنگار نداي هرمزگان بيان داشت: با همت نيروهاي امدادي و راهداري به کمک 3 دستگاه لودر در حال تسطيح و جاده سازي در کف رودخانه جگين هستيم و هم اکنون ارتباط اين منطقه 8 هزار نفري با شهرستان بشاگرد بصورت موقت برقرار شده است .

کاظمي با بيان اينکه جاده مذکور عملا بصورت موقت است، افزود: بعد از هر بارندگي و طغيان رودخانه جگين راه ارتباطي اين منطقه عملا با ديگر مناطق استان قطع مي شود و اين وضعيت مشکلاتي را براي تردد اضطراري مردم بخش گافر و پارمونت به بار مي آورد بطوريکه در ايام بازندگي با همکاري بالگردهاي نيروي دريايي ارتش در جاسک چندين بيمار به بندرعباس اعزام شد.

وي بيان داشت: مشکل اصلي نبود پل است، طبق ارزيابي صورت گرفته هزينه احداث اين پل مهم حدود 3 ميليارد تومان مي شود و به نظر نميرسد اين بودجه از طريق طرح هاي استاني قابل تامين باشد به همين خاطر مسئولان بهتر است فکر عاجلي براي تامين اعتبارات اين طرح  ملي کرده و براي ساخت اين پل بصورت يک پروژه ملي تامين اعتبار نمايند.

 
جاده هاي خاکي برخي نقاط ديگر بشاگرد از جمله روستاهاي زاج و داربست بسته است و اين مسدودي به حدي است که امکان رفت و آمد با هيچ وسيله نقليه اي امکان پذير نيست و تلاش هاي مردم با دست خالي براي باز کردن جاده روستاهاي زاچ و داربست بي فايده بوده است.

در همين ارتباط يکي از اعضاي شوراي روستاي داربست به خبرنگار نداي هرمزگان  گفت: در مسير رودخانه ها جاده به نحوي خراب شده که فقط با بلدوزر امکان بازگشايي وجود دارد.

 وي ادامه داد، ما در روستا چند مادر باردار داريم که تمام ترس ما از اين است که اتفاقي  براي شان بيفتد و از سوي ديگر آذوقه و مواد خوراکي ما در دو روستا تمام شده است که از تمام مسولين خصوصا استاندار هرمزگان خواهش مي کنيم که دستور فوري براي اين مهم انجام دهند.ضمنا چند ماه قبل بود که تصاوير و گزارش هايي از تلاش مردم براي بازگشايي راه روستايي  پخش شد که واکنش هاي مختلف مسئولين را  در پي داشت.

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: راه ارتباطی بشاگرد٫طغیان رودخانه جگین بشاگرد٫شهرستان بشاگرد٫ندای هرمزگان٫اعتبارات ملی٫راه سازی٫عصر بشاگرد ,

**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com