عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 683
نویسنده : فــردیـن احـمدی
تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 487
نویسنده : فــردیـن احـمدی

به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز فتح خرمشهر یک دوره مسابقه آشپزی با حضور بانوان بشاگردی برگزار شد.

مسابقه آشپزی بشاگرد (5)

به گزارش عصربشاگرد، مسابقه آشپزی به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز آزاد سازی خرمشهر در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار شهرستان بشاگرد برگزار شد.

در این مسابقه ۶۰ نفر از بانوان بشاگردی با بیش از ۸۰ نوع غذای محلی و سنتی شرکت داشتند و هنر آشپزی خود را به نمایش گذاشتند.

در پایان این برنامه که به همت امور بانوان فرمانداری بشاگرد برگزار شد به نفرات برتر مسابقه هدایایی اهدا شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: مسابقه آشپزی به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز آزاد سازی خرمشهر ،سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار شهرستان بشاگرد ،مسابقه ۶۰ نفر از بانوان بشاگردی با بیش از ۸۰ نوع غذای محلی و سنتی ،به نفرات برتر مسابقه هدایایی اهدا شد، عصربشاگرد، بانوان بشاگردی ,
تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 522
نویسنده : فــردیـن احـمدی

فرماندار بشاگرد ضمن تاکید بر تلاش تمام مسوولان شهرستان برای اشتغالزایی ، گفت: ایجاد اشتغال پایدار از مهمترین راهکارهای برون رفت بشاگرد از محرومیت است.

81622549-6477739

به گزارش عصر بشاگرد، محمد اسفندیاری سه شنبه درهمایش شوراهای اسلامی ودهیاران بخش مرکزی بشاگرد اظهارداشت: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را معطوف به توسعه اشتغال پایدار و بهبود وضعیت اقتصادی در مناطق کمتر توسعه یافته کرده است.

وی با بیان اینکه ما نیز به عنوان خادمان مردم و نظام جمهوری اسلامی باید در همین مسیر گام برداریم، تصریح کرد: یکی از بخش های مهم در حوزه اقتصاد بخش کشاورزی است که باید توجه ویژه ای به رفع مشکلات این بخش داشته باشیم.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: مسیر توسعه اقتصادی بدون توجه به روستاها ، کشاورزان و فعالیت های کشاورزی امکان پذیر نخواهد بود.

فرماندار بشاگرد در بخش دیگری از صحبتهای خود ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: هدف دولت برقراری عدالت اجتماعی و رسیدگی به روستائیان و کشاورزان است و همه ما نیز باید در راستای تحقق این امر تمام تلاش خویش را به کار گیریم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: اشتغالزایی درشهرستان بشاگرد، اولویت کاری دولت تدبیرو امید تمام تلاش خود را معطوف به توسعه اشتغال پایدار، اشتغالزایی پایدار وبهبود برای جوانان بشاگردی، فعالیت های کشاورزی، عصربشاگرد،ندای هرمزگان، عصرایران، سردارکاظمی ,
تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 603
نویسنده : فــردیـن احـمدی

یادواره شهید آوندی به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در محل گلزار شهدای روستای گوریچی برگزار شد.

شهدای

به گزارش عصر بشاگرد،به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد دومین یادواره شهید آوندی با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در روستای گوریچی بشاگردبرگزار شد.

شهید آوندی از شهدای دفاع مقدس بودند و این یادواره به همت سپاه ناحیه بشاگرد و حوزه امام موسی کاظم (ع) در گلزار شهدای روستای گوریچی واقع در بخش مرکزی شهرستان بشاگرد برگزار شد.

سرهنگ محمود سلیمانی فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد در این مورد بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم، آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهادت و ایثارگری ‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس بود.

سلیمانی افزود: برگزاری چنین مراسمی به گسترش فضیلت های اخلاقی در جامعه کمک می کند و باعث می شود تا نسل جوان ما فرصت آشنایی با مجاهدان انقلاب اسلامی را پیدا کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: 3 خرداد, بشاگرد, روستای گوریچی, سرهنگ سلیمانی, شهید آوندی, یادواره شهدای بشاگرد،عصر بشاگرد، ندای هرمزگان ,
تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 557
نویسنده : فــردیـن احـمدی

همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، یادواره شهید پیردادی و شهید زحمتکش با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بشاگرد، نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه بشاگرد و اساتید دانشگاه در گلزار شهدای شهر سردشت برگزار شد.

 

یادواره-شهید-پیردادی-12

به گزارش عصر بشاگرد، سرهنگ محمود سلیمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بشاگرد در این مراسم گفت: ملت ایران در طول هشت سال دفاع قهرمانانه در مقابل تهاجم گسترده دشمن، از خود الگوها و ایثارگری‌ هایی نشان دادند که این الگوها برای تمام دنیا به عنوان نمونه‌ های بارزی از گذشت و ایثار قابل عرضه است.

محمود سلیمانی با بیان اینکه یکی از فتوحات برجسته ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس، فتح خرمشهر بود، اظهار کرد: بازخوانی و مرور این حماسه و ایثار برای نسل جوان که از نزدیک این واقعه مهم تاریخ کشور را ندیده‌ اند، ضروری است.

وی با یادآوری سخنان امام خمینی(ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، ادامه داد: فتح خرمشهر یک معجزه الهی بود که توانست موضع جهان را نسبت به ایران تغییر داده و روحیه مقاومت و ایثار را در وجود ملت و رزمندگان متجلی و مقدمات پیشنهادات برای صلح و خاتمه جنگ را از سوی جامعه جهانی فراهم کند.

فرمانده سپاه ناحیه بشاگرد گفت: جنگ تحمیلی از مهم‌ ترین رخدادهای قرن بیستم بود که در بحرانی‌ ترین منطقه دنیا یعنی خاورمیانه و به تعبیر رهبر معظم انقلاب در غرب آسیا به وقوع پیوست و هشت سال جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد.

سرهنگ سلیمانی افزود: اختلافات مرزی بین ایران و عراق، وجود رودخانه استراتژیک اروندرود بین ایران و عراق، روحیات صدام و تصاحب جزایر سه‌ گانه از مهم‌ ترین محرک‌ های انگیزشی عراق برای آغاز جنگ با ایران بود.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر و آزادسازی این شهر بعد از گذشت ۲۰ ماه در سایه عنایت خداوند و تقوای رزمندگان حاصل شد، افزود: تغییر رویکرد جنگ از تدافعی به تهاجمی، تغییر معادلات و موازنه‌ های سیاسی و نظامی، تردید کشورهای عربی در زمینه توانایی‌ های نظامی عراق و افزایش نگرانی‌های آمریکا نسبت به قبل، از مهم‌ ترین آثار عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر بود که درسی بزرگ برای ملت ایران است.

سلیمانی تصریح کرد: اینک نیز داشتن روحیه مطالبه‌ گری در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و رسیدن به جامعه متمدن اسلامی رسالت خطیر ملت، جوانان و دانشجویان است که این امر عزم همگان را برای رسیدن به جامعه متمدن اسلامی با مجهز شدن به بصیرت و همت می‌ طلبد.

یادواره شهید پیردادی و زحمتکش به همت حوزه مقاومت امام حسین (ع) و با همکاری پایگاه مقاومت شهید پیردادی برگزار شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: یادواره شهدای بشاگرد, شهید زحمتکش, شهید پیردادی, یادواره،یاد یاران خونین شهر،8 سال دفاع مقدس،عصربشاگرد، صدای هرمزگان ,
تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 421
نویسنده : فــردیـن احـمدی

همایش پیاده روی به مناسبت سالروز گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر با حضور مسئولین و کارکنان ادارات این شهرستان برگزار شد.

همایش پیاده روی

به گزارش عصر بشاگرد، همایش بزرگ پیاده‌ روی به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی برگزار شد.

این همایش ساعت ۷:۳۰ روز یکشنبه سوم خردادماه با حضور فرماندار شهرستان بشاگرد، مسئولین و کارکنان ادارات این شهرستان و جمعی از بسیجیان در مرکز شهرستان بشاگرد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این همایش مسیر از گلزار شهدا شهر سردشت تا نخلستان این شهر را طی نمودند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , آخرین اخبار فرهنگی هنری , آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: 3خرداد, بشاگرد, فرماندار, مسئولان, همایش, پیاده روی،عصر بشاگرد، عصر امروز، ندای هرمزگان ,
تاریخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
بازدید : 398
نویسنده : فــردیـن احـمدی

احتمال عرضه بنزین تک نرخی ۱۰۰۰ تومانی/ امکان تغییر ۲ ساعته نرخ‌ها

                   

  بنزینرئیس انجمن جایگاهداران سوخت از احتمال عرضه بنزین تک نرخی با قیمت ۱۰۰۰ تومان برای خودروهای شخصی در هفته جاری خبر داد و گفت: با عدم واریز سهمیه خردادماه، فروش بنزین جایگاه‌ها به شدت کاهش یافته است.                    

                                       

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از نماینده، بیژن حاج محمدرضا دیروز شنبه در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت کشور پس از عدم واریز سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها، گفت: در طول ۴۸ ساعت گذشته وضعیت عمومی جایگاه‌های سوخت و بنزین در استان‌های مختلف کشور آرام بوده و مورد خاصی گزارش نشده است.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت سراسر کشور با اعلام اینکه در شرایط فعلی مردم می‌توانند از ذخیره بنزین ۷۰۰ تومانی موجود در کارت‌های سوخت بدون محدودیت استفاده کنند، تصریح کرد: علاوه بر این، سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی خودروهای عمومی هم بدون تغییر همچون ماه‌های گذشته واریز شده است.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به امکان عرضه بنزین آزاد و سوپر با قیمت ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ تومانی برای خودروهای شخصی در سطح جایگاه‌های سوخت کشور، بیان کرد: وزارت نفت و دولت می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های نرم افزاری سامانه هوشمند سوخت هرگونه تغییر در قیمت و یا سهمیه‌های بنزین خودروهای شخصی را در مدت دو ساعت اعمال کنند.

حاج محمدرضا، یکی از سناریوهای مصرف به منظور تغییر در سهمیه و قیمت بنزین را عرضه بنزین تک نرخی با قیمت ۱۰۰۰ تومانی عنوان کرد و افزود: بر این اساس، با حذف ادامه تخصیص سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی به خودروهای شخصی، سهمیه بنزین اختصاص نمی‌یابد و قیمت بنزین به صورت تک نرخی عرضه می‌شود.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت کشور با بیان اینکه عرضه تک نرخی بنزین منجر به کاهش چالش‌ها و مشکلات عرضه و توزیع این فرآورده نفتی در سطح کشور خواهد شد، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ یک از مسئولان وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران توضیحاتی درباره تغییرات جدید در عرضه قیمت بنزین به جایگاهداران سوخت اعلام نکردم.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: اعلام بنزین تک نرخی درجایگاه داران , عرضه بنزین تک نرخی؛جایگاه داران سراسرکشور , شرکت ملی حفاری ایران , عرضه بنزین آزاد و سوپر با قیمت ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ تومانی برای خودروهای شخصی ,
تاریخ : شنبه 2 خرداد 1394
بازدید : 490
نویسنده : فــردیـن احـمدی

به گزارش عصر بشاگرد از استان هرمزگان جزیره کیش، جزیره کیش با پتانسیل بالایی گردشکری و جزیره مرجانی خلیج فارس که مروارید خلیج فارس را به یدک می کشد، شایسته مدیران نالایق نیست.

 

حمل نقل عمومی: جزیره کیش

سردرکمی تاکسی دارن جزیره کیش / افزایش نرخ کرایه سال94

با توجه به افزایش همه ساله نرخ کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در سراسر کشور مدیریت تاکسی رانی یکی از وظایف نظارت بر امور حمل ونقل عمومی و کنترل واختیارات تام دارد که بتواند در اوایل اردیبهشت هرسال نرخ افزایش کرایه را به توجه به رشد تورم و اقتصادی کشوری اعلام کند.

متاسفانه با توجه به عملکرد ضعیف اداره حمل ونقل عمومی جزیره کیش و شورای ترافیک که توجهی اعلام وابلاغ نرخ جدیدسال94 کرایه ها در کیش ندارند، وتاکسی داران هم با حوصله و صحه صبر این گونه بی محتاطی را تحمل می کنند بسیار جایی امیدواری و تشکر را دارد.

جزیره کیش نسبت به همه شهرهای دیگر ازقبیل تاکسی های مدرن و لوکس خارجی برای رف وآمد شد مسافرین وکیشوندان عزیز خدمت رسانی می کنند.

می توان گفت یکی ازمعظل بزرگ جزیره کیش که وظایف آن هم بردوش اداره حمل ونقل ترافیگ است نرخ گذاری کرایه ای تاکسی ها می باشد، که بی اهمیئت از کنار آن می گذرند که بسیار جای تاسف دارد.

همه ساله با ورود به سال جدید شورای ترافیک وتاکسیرانی با آغاز سال جدید نرخ کرایه های را بصورت رسمی اعلام می گردد.

متاسفانه تنها درجزیره کیش اینگونه مشکلات ومعضلات را به یدک می کشد، میرانی که به فکر وظایف کاری خود نیستند بلکه تنها برچسپ رو ماشین را یکی ازمشکلات تاکسیرانی می دانند وبه فکر آزارواذیت تاکسیرانان هستند.

با گذشت سه ماه ازسال94 اکنون هیچگونه خبری مبنی برافزایش کرایه ازسوی اداره حمل ونقل وترافیک کیش اعلام نگردیده است.

تهران بزرگ:

نرخ جدید سال94 تهران درتاریخ 16/02/1394 بصورت رسمی اعلام وابلاغ گردید.

استان هرمزگان:

دراستان هرمزگان نرخ کرایه های تاکسی و وسایل حمل ونقل عمومی درتاریخ 17/01/1394 از سوی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر بندرعباس اعلام گردید.

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: حمل ونقل عمومی کیش , شورای ترافیک وحمل ونقل جزیره کیش , شورای ترافیک وحمل ونقل عمومی , تاکسیرانی جزیره کیش , مناطق آزاد , نرخ کرایه ها , افزایش20درصدی نرخ کرایه ها درسال94 , نظارت حمل ونقل عمومی , شواری شهر جزیره کیش , علیرضا عادلی , رئیس حمل ونقل عمومی کیش , استان هرمزگان ,
تاریخ : 23 ارديبهشت 1394
بازدید : 586
نویسنده : فــردیـن احـمدی

روزنامه گاردین در گزارشی ضمن توصیف وضعیت تاکسی های شهری و مسافرکش ها در تهران نوشت: تاکسی های این شهر و دیگر شهرهای بزرگ ایران در جهان منحصر به فرد شمرده می شوند.

به گزارش عصر بشاگرد، خبرنگار روزنامه گاردین در تهران در این گزارش نوشت: گاهی اوقات زندگی در تهران شما را ناراحت می کند؛ اما سووال اینجاست که مردم عادی قشر متوسط برای تردد به محل کار، چکار باید انجام دهند؟

خبرنگار گاردین افزود: مساله ای که درباره تاکسی های تهران و سایر شهرهای بزرگ ایران، تقریباً در جهان منحصر بفرد شمرده می شوند این است که در سایر کشورهای جهان، وقتی کسی سوار تاکسی می شود - تا مسافر سوار شده به مقصد نرسیده - معمولاً هیچکسِ دیگر سوار همان تاکسی نمی شود (تمام تاکسی ها در کل کشورهای جهان دربست هستند). این در حالی است که در تهران چنین نیست.



خبرنگار افزود: هر چند ایرانیان اسم خاصی برای این نوع تاکسی ها ندارد و آن ها را صرفاً «تاکسی» می خوانند، من به آن ها لقب «تاکسیِ اشتراکی» داده ام.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: تاکسی های ایران منحصر به فرد است , عصر بشاگرد , ندای هرمزگان ,
**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 272
بازدید ماه : 9652
بازدید کل : 134785
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com