تننها راه برون رفت از مشکلات معیشتی و کاهش نرخ بیکاری جوانان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 31 خرداد 1395
بازدید : 169
نویسنده : فــردیـن احـمدی
فرماندار شهرستان بشاگردتنها راه برون رفت و بیکاری جوانان را تلاش همه جانبه مدیران اجرای عنوان کرد.
 
 
 
به گزارش عصر بشاگرد؛فرماندارشهرستان بشاگرد درسومین جلسه شورای اداری تنها راه برون رفت از مشکلات معیشتی کاهش نرخ بیکاری جوانان این شهرستان باهمدلی کار و تلاش همه جانبه مردم مسوولین دستگاه های اجرای از طریق عبور کانال اقتصاد مقاومتی دانست و برلزوم همکاری همه جانبه مدیران اجرایی برای تحقق اقتصادمقاومتی درشهرستان اتخاذ مدیریت جهادی تاکیدکرد.
 
 
دهقانی فرماندار بشاگرد در ادامه افزود شناسایی ظرفیت های شهرستان را مهم ارزیابی کرد و گفت پای کار آمدن مردم و مسوولین اجرایی با همدلی و تلاش و همچنین مدیران شناخت کامل از طرفیت ها و استعدادهای شهرستان درحوزه کاری خود داشته باشند و بر حکم وظایف ذاتی خود راهبردهای اقتصاد مقاومتی را بومی سازی کند و در اجرای تحقق ای نتیجه شفابخش تکیه بر پتانسیل های درونزا و تولیدات داخلی زمینه اشتغالزایی و کارآفرینی جوانان و خودکفای را در شهرستان فراهم سازد.
 
 
 وی در بخش دیگر سخنانش تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت همانطوری که یک روسا و مدیر باید به گونه ای بامردم رفتارکند که توقع دارند با خود انها همین رفتار را انجام شود چراکه مردم و ارباب رجوع از شان منزلت بالایی بهره مند است.
 
فلکناز دهقانی فرماندار بشاگرد در پایان اظهار داشت مدیران باید درسایه وفاق و همدلی با ارایه خواست به مردم بپردازد ودرهمه کارها صداقت را سرلوحه کار خوقرار دهند.
 
پایان خبر/ 
 
 
گزارش : فردوس دانشی
 
 
کانال خبری عصر بشاگرد؛
 
 
@asrbashagard
 
 
 
 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: اقتصاد مقاومتی؛ کاهش نرخ بیکاری جوانان؛شناسایی ظرفیت های اقتصادی شهرستان؛ پایگاه خبری عصر بشاگرد؛ دهقانی فرماندار بشاگرد؛اخبار بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 233
بازدید دیروز : 837
بازدید هفته : 1729
بازدید ماه : 7439
بازدید کل : 132572
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com