ثبت‌نام 34 کاندیدا برای مجلس در هرمزگان/‌خبرگان فقط 2 نفر نام‌نویسی کرده‌اند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 1 دی 1394
بازدید : 217
نویسنده : فــردیـن احـمدی
 رئیس ستاد انتخابات هرمزگان در حالی از ثبت نام دو نفر برای انتخابات مجلس ‌خبرگان‌‌ خبر می‌دهد که هنوز آیت‌الله نعیم‌آبادی ‌نام‌نویسی نکرده‌ است.
 

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام 34 کاندیدا برای مجلس در هرمزگان/‌خبرگان فقط 2 نفر نام‌نویسی کرده‌اند

  •  

به گزارش عصر بشاگرد؛بهروز اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، با اشاره به رویه ثبت‌نامی برای کاندیداتوری مجلس ‌خبرگان‌ و مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در پایان روز پنجم برای نام‌نویسی کاندیداتوری مجلس‌ خبرگان رهبری تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای کسب نمایندگی مردم هرمزگان به دو نفر رسیده است، اظهار داشت: همچنین امروز و در پایان سومین روز از نام‌نویسی برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی نیز تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای این مجلس در حوزه انتخابیه مرکزی (بندرعباس) هرمزگان جمعا به 16 نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: در این روز یعنی سومین روز 12 نفر برای کاندیداتوری انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مرکزی که شهرستان‌های بندرعباس، قشم، خمیر، ابوموسی و حاجی‌آباد را زیرپوشش دارد، ثبت‌نام کرده‌اند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات هرمزگان این در حالیست که پنج نفر نیز در حوزه شرقی شامل شهرستان‌های میناب، رودان،‌ سیریک، جاسک و بشاگرد، 13 نفر مربوط به حوزه غربی مشتمل بر شهرستان‌های بندرلنگه، بستک و پارسیان ثبت‌نام کرده‌اند.

این مسئول، با بیان اینکه در پایان روز سوم، تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در هرمزگان به 34 نفر رسیده است، گفت: تمامی امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در هرمزگان مهیا و بسیج شده است.

به گزارش فارس، در پایان پنجمین روز از نام‌نویسی برای نمایندگی مجلس شورای خبرگان رهبری در این استان، آیت‌الله علی معصومی و آیت‌الله دکتر قنبر درویشی نام‌نویسی کرده‌اند.

همچنین اسامی کاندیداهای ثبت نامی در حوزه انتخابیه مرکزی هرمزگان یا همان بندرعباس عبارت است: محمد ذاکری، احمد مرادی، موسی ملاپرست، مهران شاهی، مهدی ملایی، احمد دهقان عبدالرحمان پرتابیان، سید محمد هاشمی نخل ابراهیمی، جهانگیر بشکار، علی ارجمندمنش و رقیه احمدی، منصور آرامی، محمد علی کریمی، علی سلیمانی، علی خطیبی و احمد نوحه‌گر.

در حوزه انتخابیه غرب نیز تاکنون محمد صدیق مرتضوی، ابوذر گرکوهی، یوسف محمدی، شهاب شرفی‌نژاد و محمد حسن‌نیا، احمد جباری، مصطفی نادعلی‌نژاد، سید یعقوب محمد‌نیا، حسن زارعی، یوسف دیوانی، سید عبدالله حسینی، عباس خدمتی و سید هاشم توانا 13 داوطلب کاندیداتوری را شامل می‌شوند.
 
همچنین در حوزه شرق هرمزگان نیز غلام سلطانی، حمید قاسمی، ایوب زارعی،  امیر زارعی و کوروش زمانی پنج نفر داوطلب نمایندگی در این حوزه را شامل می‌شوند.

انتهای خبر/





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: ثبت‌نام 34 کاندیدا برای مجلس در هرمزگان/‌خبرگان فقط 2 نفر نام‌نویسی کرده‌اند ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 245
بازدید دیروز : 1255
بازدید هفته : 2996
بازدید ماه : 8706
بازدید کل : 133839
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com