مشکلات مالی تیم آلومنیوم هرمزگان پابرجاست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 1 دی 1394
بازدید : 240
نویسنده : فــردیـن احـمدی
بندرعباس؛

سرپرست تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان گفت: با وجود اینکه مشکلات مالی حل نشده اما این تیم فردا مقابل پیکان تهران به میدان خواهد رفت.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،علی اکبر معجوری افزود: رایزنی های مسئولان باشگاه و هیئت والیبال استان در روزهای گذشته نتیجه خاصی نداد، اما قرار شد تا این تیم با وجود مشکلات مالی همچنان به کار خود در لیگ برتر والیبال ادامه دهد.

وی گفت: متاسفانه مسئولان شرکت آلومینیوم به وعده های خود در خصوص رفع مشکلات مالی عمل نکرده اند و بازیکنان و کادرفنی این تیم از ابتدای فصل هیچ پولی دریافت نکرده اند.

سرپرست تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان با اشاره به اینکه با شرایط موجود امکان کسب نتایج مطلوب در نیم فصل دوم لیگ برتر وجود ندارد، افزود: امیدواریم مسئولان استان هر چه زودتر راه و چاره ای برای حل مشکلات مالی این تیم پیدا کنند.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان هم با انتقاد شدید از مسئولان ورزشی استان گفت: مشکلات مالی تاثیر زیادی در روحیه بازیکنان تیم گذاشته و کار کردن با این شرایط واقعا سخت و دشوار است.

عبدالرئوف بستگانی افزود: بسیاری از بازیکنان تیم آلومینیوم به دلیل مشکلات مالی و بدقولی مسئولان در تمرینات روزهای گذشته حضور نداشتند و قرار است امشب به تیم بپیوندند که این موضوع قطعا در بازی فردا مقابل تیم پرمهره پیکان تاثیر منفی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه باشگاه حتی لباس مناسب هم در اختیار اعضای تیم قرار نداده،گفت: برخی بازیکنان حتی پول توجیبی هم ندارند و بعضا نهار یا شام فلافل می خورند.

تیم آلومینیوم هرمزگان طبق برنامه اعلام شده باید ساعت ۱۷ فردا ( چهارشنبه) در چارچوب هفته نخست از دور برگشت لیگ برتر والیبال در سالن فجر بندرعباس با تیم پیکان تهران دیدار کند.

نماینده استان تا پایان نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال با کسب ۲ برد،۹ باخت و ۱۱ امتیاز در مکان یازدهم قرار دارد.

انتهای پیام/گ





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: مشکلات مالی تیم آلومنیوم هرمزگان پابرجاست،سرپرست تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 593
بازدید دیروز : 837
بازدید هفته : 2089
بازدید ماه : 7799
بازدید کل : 132932
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com