عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 1 دی 1394
بازدید : 222
نویسنده : فــردیـن احـمدی

به اعتراف دوست و دشمن در ایران انتخابات باشکوهی برگزار شده

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از میناب نیوز : بهروز اکرمی امروز 30 آذر ماه در نشست اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه شرق هرمزگان در فرمانداری ویژه شهرستان میناب با اشاره به فرآیند رسمی انتخابات اظهار کرد : فرآیند انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با دستور وزیر کشور از 20 آذر ماه آغاز شد. 

وی ادامه داد : شما اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه شرق استان هرمزگان تجربه دارید که به اعتراف دوست و دشمن در ایران اسلامی انتخابات باشکوهی برگزار شده است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد : قانون برگزاری انتخابات به گونه ای طراحی شده است که همه موارد انتخابات توسط هیات های اجرایی برگزار می شود.

وی همچنین گفت : در جمهوری اسلامی ایران انتخابات توسط مردم و معتمدین برگزار می شود. رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در ادامه سخنان خود خطاب به اعضای هیات اجرای حوزه انتخابیه شرق هرمزگان گفت : از تجربیات انتخابات سال های گذشته برای آماده کردن شعبات اخذ رای استفاده کنید تا مردم بتوانند به سادگی و روانی در روز رای گیری حضور یابند.

وی افزود : همه کاندیدها برای ما محترم هستند و اعضای هیات اجرایی باید در مکان تبلیغاتی و همراه با کاندیدا طبق قانون انتخابات شرکت نکنند و و انحرافی از مسیر قانونی نداشته باشند.

اکرمی در بخش پایانی سخنان خود گفت : هیات اجرایی و نظارت شورای نگهبان در انتخابات جایگاه قانونی دارند و هردو دارای مسئولیت و وظیفه هستند.

وی گفت : با تقسم کار و برنامه ریزی بین هیات اجرایی و نظارت شورای نگهبان ان شا الله انتخاباتی قانونی ،سالم و باشکوهی داشته باشیم





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: به اعتراف دوست و دشمن , در ایران اسلامی انتخابات باشکوهی برگزار شده است؛انتخابات خبرگان رهبري ومجلس ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1006
بازدید دیروز : 837
بازدید هفته : 2502
بازدید ماه : 8212
بازدید کل : 133345
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com