از افتتاح روکش اسفالت تا مراکز در مانی چند بار افتتاح شده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 11 شهريور 1394
بازدید : 509
نویسنده : فــردیـن احـمدی
 
دستاوردهای مهم هفته دولت در میناب:
 
 یکی ازمهمترین دستاوردهای هفته دولت در شهرستان میناب افتتاح روکش اسفالت ومراکزدرمانی پراز بیمارکه به دست دکتر رئوفی معاون استاندارافتتاح شد

به گزارش عصر بشاگرد، باآغاز هفته دولت در استان هرمزگان استاندار ومعاونین برای افتتاح پروژه ها در استان به شهرستانها مختلف سفر کردند تا با بازدید از پروژه آنها را به بهره برداری وافتتاح کنند.

شهرستان میناب دومین شهرستان بزرگ در استان هرمزگان بعد از بندر عباس محسوب میشود که در آغاز هفته دولت میزبان معاونت توسعه وبرنامه ریزی استانداری برای افتتاح پروژه ها در هفته دولت بود.

علیرضا پاکدامن فرماندارویژه شهرستان میناب ومدیران شهرستان که از همان ساعات  اولیه صبح به استقبال دکتر رئوفی رفته بودند تا با حضور وی به شهرستان میناب شاهد افتتاح پروژه ها واز روند ساخت وبهره برداری آنها مطلع شوند.

در این روز افتتاح چند پروژه که از سالهای قبل  تاکنون مورد استفاده قرار گرفته بود ومورد بازسازی قرار گرفته اند را نظر بعضی را به خود جلب کرد.

از جمله این پروژه ها افتتاح مراکز درمانی روستای حکمی وگوربند وروکش آسفالت راه روستایی به تمبک بود که معاون استاندار هرمزگان انها را افتتاح کرد.

از انجایی که در شهرستان میناب پروژه مهم برای افتتاح وجود نداشت مسئولان از مکانهایی که در سالهای اخیر چندین بار افتتاح شده اند وروکش آسفالت روستایی را در دستور کار خود قرار داده اند تا مهمترین دستاوردهای هفته دولت در شهرستان به حساب ایند.

انتهاي پيام/

منبع:بشاگرد نوين





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: دستاوردهاي مهم هفته دولت درميناب،افتتاح روکش اسفالت ومراكز درماني،دكتر رِئوفي ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 1255
بازدید هفته : 2877
بازدید ماه : 8587
بازدید کل : 133720
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com