ارتقاء شاخص های بهداشتی دربشاگرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 1 آبان 1397
بازدید : 355
نویسنده : فــردیـن احـمدی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد:

هفتمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان بشاگرد در محل سالن اجتماعات فرمانداری و به ریاست فرماندار با دستور کار بهداشت مواد غذایی و با حضور اکثر اعضا برگزار شد

به گزارش عصر بشاگرد به نقل ازبرنا در هرمزگان، دکتر عباس علیمراد مدیر شبکه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان بشاگرد گفت :سلامت مردم از مھمترین مقوله ھای مھم و مورد توجھی است که خوشبختانه با تعامل و ھمکاری بین مردم و مسئولین، تلاش برای رفع مسائل و مشکلات بھداشتی به حداکثر رسیده و شاھد تغییرات اساسی در خصوص ارتقاء شاخص ھای بھداشتی در شهرستان ھستیم.

دکتر علیمراد گفت: ھر جامعه ای که در عرصه سلامت گام ھای بلند و موثری برداشته است، توانسته به بسیاری از اھداف و برنامه ریزی ھای بلند مدت و کوتاه مدت خود دست یابد.

وی با اشاره به اینکه دستگاھھا، نھادھا و ارگان ھای سطح شهرستان با شبکه بهداشت در راستای ارتقاء سلامت شھروندان مشارکت فعالانه ای دارند، خاطر نشان کرد: ھمه ما باید در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی وضعیت بھداشتی شھروندان تلاش کنیم و البته برای تحقق این مھم تلاش، اھتمام و تعامل شھروندان نیز بسیار موثر و سودمند خواھد بود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان خاطرنشان کرد: باید به سلامت و امنیت مواد غذائی و بھداشتی توجه ویژه ای داشته باشیم و دست اندرکاران این حوزه ھا باید از تمام توان خود برای نظارت و اجرای برنامه ھای سلامت محور خود در خصوص بھداشت محیط و امنیت مواد غذائی به کار ببندند.

 

انتهای پیام//




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار علمي و پزشكي , ,
:: برچسب‌ها: ارتقاء شاخص های بهداشتی دربشاگرد , بهداشت , هرمزگان , تعامل شهروندان , شبکه بهداشت , برنا ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 216
بازدید هفته : 413
بازدید ماه : 1335
بازدید کل : 124781
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com